Toon posts:

Videokaart: NIVDEA GeForce - GTX760 of GTZ765

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een vraagje over NVIDEA GeForce GTX's series.
Ik heb al het 1 en ander gegoogeld maar ik kom er maar niet uit.

Ik ga deze week een game laptop aanschaffen, en op deze laptop ga o.a. battlefield 4 en gta 5 spelen. Ik heb een aantal game laptops gevonden, waaronder MSI en Medion.

Mijn vraag: Zal het verschil tussen de NVIDEA GeForce GTX 760 of 765 daad werkelijk merkbaar verschil leveren?

In de laptops die ik heb gevonden zit gemiddeld 8 GB ram, sommigen 16 GB. De meesten hebben ook een SSD kaart erin. Ook intel core i7 quad core etc.
Het gaat om de videokaart :) .

Met vriendelijke groeten,
Niek

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:27
Naar mijn idee en het bekijken van http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-765M-vs-GeForce-GTX-760M denk ik dat je voor de gtx 765 zou kunnen gaan omdat deze over het algemeen meer FPS haalt dan de gtx 760.

stiekeme vraag: waarom wil je een laptop eigenlijk?

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:13
In de war met NIVEA?
Het is toch echt NVIDIA

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk225/Bulletje0113/nvideacreme_zps36e6789c.jpg

Smeer dit ff op je handen dan typ je het misschien goed volgende keer :P

• mjfast16
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2025
de gtx 765m is inderdaad sneller als de gtx 760m hou echter in de gaten dat een gtx 760m niet het zelfde zal presteren als een gtx 760. het topmodel van de serie, de gtx 780m is eigenlijk een underclockte gtx 670
en zal ongeveer het zelfde presteren als een gtx 660 (non TI).
voor wat info over de videokaart ga even naar de volgende link
http://www.notebookcheck....rce-GTX-765M.92907.0.html
grappig is dat deze kaart ongeveer net zo snel is als mijn huidige laptop videokaarten
ik heb namelijk een gtx 560m SLI in een BTO laptop.
voor de meeste FPS games zal je vooral alles of medium moeten zetten om een soepel gameervaring te krijgen. andere games moet goed op high of ultra settings te doen zijn

• mjfast16
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2025
als je nog meer benchmarks wilt zien zou ik hem vergelijken met een gtx 560 Ti dit is namelijk de beste vergelijking deze is namelijk 1% sneller dan de gtx 765m.

maar waarom wil je eigenlijk zo'n laptop is hij ook voor school of wil je makkelijk naar LAN party's of wil je gewoon lui op de bank gamen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Twee dingen:

1) aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora.

Move VB -> CAA

2) ook daar geldt het GoT beleid mbt eigen inzet en specifieker verwachten we dat je zelf met voorstel komt en onderbouwt waarom. Hier pluk je voorzover wij kunnen lezen twee GPU's uit de lucht en onderbouw je niet waarom jij denkt dat dat voor jou geschikt is of waarom de vele alternatieven. Zonder die info kunnen wij niets zinnigs adviseren. De algemene slordigheid van je topictitel en topicstart wekt ook niet de indruk dat je hier zelf moeite ingestoken hebt. Daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.