Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Maar ik zie altijd graag een overzicht van de een top 4 !
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik vind het jammer dat we nu (denk ik) bezoekers verliezen aan hardwareinfo die wel die reviews doen (en ik heb er een paar bekeken, maar dat kunnen we op tweakers wel beter
[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 21-02-2014 14:52 ]
Ik stem voorBtM909 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:52:
[...]
Ik vind het jammer dat we nu (denk ik) bezoekers verliezen aan hardwareinfo die wel die reviews doen (en ik heb er een paar bekeken, maar dat kunnen we op tweakers wel beter)
Qnap VS Synology zie ik ook wel zitten , maar dan niet alleen de software maar ook de hardware en met name kwaliteit van fan's en dergelijke en aantal "trillingen en dergelijke".
Maar dat verwacht ik ook wel dat ik dit niet hoef te melden eigenlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 21-02-2014 14:55 ]
Helemaal mee eens, dat zijn dingen die in de spec's wel horen naar mijn mening.Mr_gadget schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:53:
Geluidsmetingen met een dB meter zouden ook interessant zijn. Synology geeft dit in zijn specs aan maar andere merken doen dit niet. Zeker als je hem in je woonkamer plaatst kan dit interessant zijn. Op een Synology kan bijvoorbeeld een usb geluidskaart of een printer worden aangesloten, dus daarom staat hij bij sommigen dus niet in de meterkast
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.