Veiling kan geen tijd meer lezen??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingDutchMen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:03
Ik heb een advertentie staan, hierbij maak ik gebruik van de veiling functie. Nu staat er dat Nielsero om 12:28 een bod heeft gedaan en op het moment winnaar is. Daaronder staar Warloco met 4 biedingen om 12:29. De tijdsindeling klopt niet, ook hoort het niet te kunnen dat er meerdere biedingen zijn van het zelfde bedrag.

Of we moeten de badluck tegen zijn gekomen dat er twee mensen op het zelfde moment op oke drukken en de een net later is verwerkt. Maar dat ze toch beide in het systeem staan.
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/a38vo6h8d/Capture.png
http://tweakers.net/aanbo...er-(ruilen-mogelijk).html

[ Voor 3% gewijzigd door FlyingDutchMen op 04-02-2014 14:44 ]

Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Beide personen hebben een automatisch (maximum)bod van 10€ ingesteld staan, Nielsero heeft echter dat maximum bod eerder ingesteld dan warloco (en wellicht ook nog hoger), vandaar dat die bovenaan staat.

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 04-02-2014 14:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingDutchMen
Puc van S. schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:56:
Beide personen hebben een automatisch (maximum)bod van 10€ ingesteld staan, Nielsero heeft echter dat maximum bod eerder ingesteld dan warloco, vandaar at die bovenaan staat.
Ja inderaad daar ga ik ook maar vanuit, Het is vaak zat langs gekomen op het forum, ik dacht dat ze de bug eruit gehaald hadden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:08

rob_erwt

What does this button do?

'Ze' zijn er nog steeds niet perse van overtuigd dat het een bug is eigenlijk. Het is in ieder geval op deze manier geprogrammeerd, dus technisch is het eigenlijk geen bug. ;)

Of het ook gewenst is, daar loopt nog een discussie over. Er gaan (ook intern) stemmen op om ons veiling model op de schop te doen, maar over het of, hoe en wanneer valt nog niets zinnigs te zeggen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingDutchMen
rob_erwt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:08:
'Ze' zijn er nog steeds niet perse van overtuigd dat het een bug is eigenlijk. Het is in ieder geval op deze manier geprogrammeerd, dus technisch is het eigenlijk geen bug. ;)

Of het ook gewenst is, daar loopt nog een discussie over. Er gaan (ook intern) stemmen op om ons veiling model op de schop te doen, maar over het of, hoe en wanneer valt nog niets zinnigs te zeggen.
Als je het zo bekijkt is elke bug geen "echte" bug. Die 'bug" doet precies het geen wat voor hem geschreven is. Meestal was dit alleen niet de bedoeling en is er iets fout geprogrammeerd en is word het een bug genoemd. Daar niet van fouten maken we allemaal. Opzich is het voor mij duidelijk inderdaad dat Nielsero gewonnen heeft op het moment.

Maar goed ik heb genoeg duidelijkheid. Wou het graag alleen even aan kaarten als zijn de 'Hey het is er nog steeds" aangezien ik in de veronderstelling was dat het al was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanX
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 07:37
Ik heb ongeveer hetzelfde hier:
V&A aangeboden: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X Full Retail
Een veiling hoort een winnaar te hebben. Nu heb ik 2 biedingen van 234euro op verschillende data. Waarvan het nieuwste bod bovenaan staat. Dat is toch overduidelijk een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen bug. De ene heeft op 1/2 het bedrag geboden en de ander op 2/2. Degene die het eerst biedt staat bovenaan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingDutchMen
Het lijkt mij juist het perfecte voorbeeld van een bug. Normaal gesproken als je een veiling hebt kan er maar een iemand een bedrag roepen. Wil iemand anders dit ook dan moet die dus hoger bieden. Ik denk dat dat vooral komt door dat autobieden.

Pagina: 1