Op onze bedrijfswebsite willen we starten met een aantal A/B test. De eerste test die we willen opzetten is de kleur van een call to action knop. Deze knop komt terug door de gehele website. In het verleden hebben we veel gewerkt met Google Webmaster Tools. Om meerdere call to action knoppen te testen maakte ik gebruik van een multivariate test.
Vorige jaar is Webmaster Tools overgezet naar Google Analytics. Sinds deze wijziging is het ook niet meer mogelijk om multivariate test te starten. In plaatst daarvan kan ik alleen maar gebruik maken van een A/B test. Ik heb meerdere varianten van de homepage gemaakt, maar ik wil deze wijziging door de gehele website testen. Is dit mogelijk met behulp van Experimenten?
Onze website is gebouwd in Wordpress.
Vorige jaar is Webmaster Tools overgezet naar Google Analytics. Sinds deze wijziging is het ook niet meer mogelijk om multivariate test te starten. In plaatst daarvan kan ik alleen maar gebruik maken van een A/B test. Ik heb meerdere varianten van de homepage gemaakt, maar ik wil deze wijziging door de gehele website testen. Is dit mogelijk met behulp van Experimenten?
Onze website is gebouwd in Wordpress.