Analytics Experimenten - Testen door de gehele website

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:05
Op onze bedrijfswebsite willen we starten met een aantal A/B test. De eerste test die we willen opzetten is de kleur van een call to action knop. Deze knop komt terug door de gehele website. In het verleden hebben we veel gewerkt met Google Webmaster Tools. Om meerdere call to action knoppen te testen maakte ik gebruik van een multivariate test.

Vorige jaar is Webmaster Tools overgezet naar Google Analytics. Sinds deze wijziging is het ook niet meer mogelijk om multivariate test te starten. In plaatst daarvan kan ik alleen maar gebruik maken van een A/B test. Ik heb meerdere varianten van de homepage gemaakt, maar ik wil deze wijziging door de gehele website testen. Is dit mogelijk met behulp van Experimenten?

Onze website is gebouwd in Wordpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik mis wel enige inzet om bovenstaande vraag zelf te beantwoorden online - je bent vast niet de enige niet die hier tegenaan is gelopen :) Ik zie bv een post, updated november 2013, over Experiments met multivariate testing: http://online-behavior.com/testing/content-experiments . Ziet er al aardig uit als wat je zoekt - gevonden met deze search. Ik ben dus eigenlijk benieuwd wat je al zelf gezocht en gevonden had hierover :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 15:31