Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 17:59
Mijn gehandicapte nichtje is helemaal weg van haar tablet (ipad3), vanwege haar woede aanvallen vliegt deze ipad echter helaas regelmatig door de woonkamer. Ondanks de zeer stevige child-proof hoes van Fisher Price, is deze tablet nu helaas toch gesneuveld na al dit geweld.

Om nu weer een ipad te kopen (en maar afwachten hoe lang deze het volhoudt) wordt een beetje een dure aangelegenheid. Zelf heb ik bijvoorbeeld een Pipo M8 Pro in China gekocht, welke ook prima zou volstaan.

Echter krijg ik geen (degelijke) beschermhoezen gevonden voor deze tablet. Een andere goedkopere tablet uit China zou evt ook prima zijn, als er maar een echte stevige, child-proof hoes voor te verkrijgen valt.

Iemand tips/ideeën?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Mike

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen: zoek eens op "rugged ipad case" of iets generieker "rugged tablet case", volgens mij is daarmee genoeg te vinden.

Al vraag ik me af of er cases zijn die daadwerkelijk bestand zijn tegen herhaaldelijk door de kamer gooien. Dan zou ik persoonlijk eerder gaan denken aan oplossingen waarbij de tablet ergens aan vast zit, zodat er niet (ver) mee gegooid kan worden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik herinner me een filmpje te hebben gezien waar een ipad uit een vliegtuig werd gegooid, maar dat deze door de case nog helemaal heel was. Misschien dat er ook zoiets is voor goedkopere tablets, maar vaak is het probleem dat het sleeves zijn, waardoor je de tablet niet kunt gebruiken als ie er omheen zit.

:)

• michealmcdermot
Dank je voor de reacties. Tot dusver kom ik hierbij alleen uit:

http://www.hitechgadget.nl/HI-IBALLZ.php

Zal er eens een bestellen om te kijken of t iets is.

Bedankt voor het meedenken!

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

Verwijderd

Mijn zusje heeft een hele stevige ipad hoes die er vanuit haar school verplicht om heen zit. Is al meerdere keren tijdens het fietsen uit de fiets tas gevallen en zit geen krasje op de ipad zelf (hoes ziet er inmiddels niet meer uit maar daar is hij ook voor :P) zal eens even voor je kijken of ik een merknaam ofzo ergens op die hoes kan vinden. :)

Edit: heb een merk gevonden, de case is van het merk Griffin. Hopelijk kan je er iets mee. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 17:07 ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

P_Tingen

omdat het KAN

Die Griffin is misschien ook wel iets voor mijn nichtje, geen woedeaanvallen, maar gewoon ontzettend onverschillig met haar spullen ;)

... en gaat over tot de orde van de dag

• michealmcdermot
Die Griffin lijkt toch ook alleen voor de Ipad, of zie ik dat nu verkeerd?

Verwijderd

Lijkt het wel op inderdaad. Alleen iPad en iPhone.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 16:57 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Ik heb zelf deze kinderhoezen op ebay gekocht voor 10 euro per stuk (klik voor grote afbeelding).

Kinderhoes tablet 1

Kinderhoes tablet 2

In de roze zit een Chinese Nextway tablet en in de blauwe een Kruidvat 9,7" tablet. Je moet wel ff een opening erin snijden voor de knopjes.

Hier bijvoorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/C...&var=&hash=item2ecc7d8ffa

[ Voor 23% gewijzigd door Mastermind op 08-02-2014 16:48 ]

Pagina: 1