Beetje vaag

Pagina: 1
Acties:

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Topicstarter
Dag Mensluitjes,

Beetje vreemd vind ik dit toch wel.

Normaal gesproken als ik in [SU] gepost heb volg ik dit altijd wel. Altijd wel prettig als ik weet wat er gedaan wordt of er wat gedaan wordt of dat ik uit mijn nek lul (zelfs dit gebeurt).

Nu heb ik in [SU] gepost en zit er gewoon een slotje op en verder niks. Is dit eenmalig per ongeluk . . . bla bla.

[topic=157884]

[topic=157790]

Vond het juist wel prettig van

"moved => [XX]" "grijze gebied" etc.

Krijg je juist meer een idee wat wel en niet door de beugel kan en een beetje inzicht in alles.

Maar no hard feelings (zou er nog is bij moeten komen)verder jullie zijn ook menselijk.

There is no art to find the minds construction in the face

• Nielsz
  • Niet online
Ach als het logisch is dat er bv een slotje op komt, dan hoeft dat niet nog een keer gezegd te worden. vannuh "Nou jongens er zit een slotje op hoor!"

Is niet nodig imho

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Nee maar die andere topic blijft gewoon open terwijl hij die vraag ook al in het DBZ topic heeft gesteld.

En ik dacht dat dubbelposten niet mocht.

En op mijn post zit meteen een slotje en dat was het.

Ben toch wel voor het idee dat de topicstarter kan posten in [SU] mist hij nog niet op slot zit dan.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die eerste was afgehandeld conform de regels...

de tweede heb ik ff bekeken en open gelaten..... Ik gebruik topics van SU als leidraad maar niet als slotjes verzoek.

Een grote DBZ topic waar alle inhoudelijke verhalen staat... tja...
iemand die dan een topic opent met een compleet andere inhoud dat wel over DBZ gaat denk ik dan wel open te kunnen laten... zodoende...

Dan sluit ik die op SU, want tja, die hoeft niet eeuwig open...

Ofwel, vaag, dat er in 1 geval niet een slotje wordt gezet oid... denk dat 't zo wel prima is

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Dan zou ik voor de zekerheid nog maar een keer gaan kijken want het loopt uit de hand anders. :)

Maar ik begrijp het wel maar een regel als
"nee dit kan wel ander onderwerp" had wel leuk geweest. Oke oke is een luxe maar goed.

En ik zeg ook niet dat wat ik in [SU] post bij voorbaat meteen een slot verzoek is. Meer iets van hou in de gaten of kijk er even naar.

• Muppet

Muppet

Topicstarter
Hebben het al zo'n beetje opgelost alleen hopen dat de user luistert.

thnx Hariz

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Andere oplossing......

Topic DBZ is nu ook op slot. ransplaatjes (ook al zijn ze getekend) hoeven we niet.

-> ook slotje
Pagina: 1