Ik heb een laptop (DELL) met wondows 8 pro en 2 GB nvidia video met HDMI uitgang.
Deze wilde ik op 3 plekken met een externe monitor gaan gebruiken, deze monitoren hebben we nog staan. Hyundai Q19
(Ik dacht 3 keer dezelfde monitor, dan heb je geen gedoe met dat je bureaublad op elke plek weer in de war is)
Nu sluit ik alles aan dmv een HDMI-DVI verloopje en een DVI-D kabel.
Alles aangesloten herkent de laptop/windows de monitor met naam en al,
In configuratiescherm komt hij ook in beeld, kan aangeven dat het bureaublad uitgebreid moet worden, en welke resolutie er gebruikt moet worden.
Echter op de monitor krijg ik alleen een "no signal" melding op het scherm.
Ik heb een ander scherm geprobeerd, maar daar hetzelfde probleem. Laptop/windows herkent de monitor, maar geen signaal.
waar kan dit aan liggen, wat zie ik over het hoofd ?
Deze wilde ik op 3 plekken met een externe monitor gaan gebruiken, deze monitoren hebben we nog staan. Hyundai Q19
(Ik dacht 3 keer dezelfde monitor, dan heb je geen gedoe met dat je bureaublad op elke plek weer in de war is)
Nu sluit ik alles aan dmv een HDMI-DVI verloopje en een DVI-D kabel.
Alles aangesloten herkent de laptop/windows de monitor met naam en al,
In configuratiescherm komt hij ook in beeld, kan aangeven dat het bureaublad uitgebreid moet worden, en welke resolutie er gebruikt moet worden.
Echter op de monitor krijg ik alleen een "no signal" melding op het scherm.
Ik heb een ander scherm geprobeerd, maar daar hetzelfde probleem. Laptop/windows herkent de monitor, maar geen signaal.
waar kan dit aan liggen, wat zie ik over het hoofd ?