Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Quickcam for notebooks pro Win7

Pagina: 1
Acties:

• robertvanderlug
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
Goedeavond,

Ik heb hier nog een mooi Logitech webcam ( Quickcam for notebooks pro)
Alleen werkt deze niet meer onder Windows 7. Diversen drivers geprobeerd. Krijg het maar niet voor elkaar. Iemand hier met het zelfde probleem?

Wat destijds best een dure cam en vind het zonde om hem zo aan de kant te gooien.

Verwijderd

Download en installeer de oudere versie van quickcam Quickcam11.0 (lws110_x64.exe) hiermee zou hij gewoon moeten werken las ik op het logitech forum.

• robertvanderlug
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:29:
Download en installeer de oudere versie van quickcam Quickcam11.0 (lws110_x64.exe) hiermee zou hij gewoon moeten werken las ik op het logitech forum.
Hoi, dankje wel voor je antwoord.
Ik heb dit zelf ook gelezen en geprobeerd. Alleen dit hielp ook niet.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb hem volgens mij wel aan de gang gehad met nog een oudere versie (weet niet meer of 9 of 10 de laatste werkende versie was). Ik heb een tijd geleden wel een C310 gekocht, dus het kan zijn dat het toch niet werkte. Wel jammer, want dat was inderdaad een hele fijne en dure webcam. Er zijn trouwens twee versies... heb jij de platte met twee losse pootjes of de nieuwere bolle? Ik had de platte, en die werkte volgens mij niet meer. De bolle zou nog kunnen werken.

• robertvanderlug
gwystyl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:41:
Ik heb hem volgens mij wel aan de gang gehad met nog een oudere versie (weet niet meer of 9 of 10 de laatste werkende versie was). Ik heb een tijd geleden wel een C310 gekocht, dus het kan zijn dat het toch niet werkte. Wel jammer, want dat was inderdaad een hele fijne en dure webcam. Er zijn trouwens twee versies... heb jij de platte met twee losse pootjes of de nieuwere bolle? Ik had de platte, en die werkte volgens mij niet meer. De bolle zou nog kunnen werken.
Hoi, nee ik heb die platte ook inderdaad. Baal er wel goed van zeg! :/

• robertvanderlug
gwystyl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:41:
Dus die kan ik weggooien?
Pagina: 1