Komplett ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Hallo,

Zijn er hier mensen die wel eens eerder bij Komplett hebben besteld? Zo ja; hoe zit het met de verzending? Hoelaat krijgen jullie normaliter je T&T code?

Ik heb vanmorgen rond een uur of 11 een bestelling geplaatst op hun website waarvan het product op voorraad was. Het is belangrijk dat ik deze morgen al ontvang, maar de status staat nog steeds op "Doorgezet naar magazijn". Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:04
Kan je hier niet direct mee helpen, wat ik wel kan zeggen is dat bol.com bijv. Pas om 2 uur snachts een verzendbevestiging verstuurd. Kan dus zijn dat je over enkele uren nog iets van komplett krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Draakje5 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:27:
Kan je hier niet direct mee helpen, wat ik wel kan zeggen is dat bol.com bijv. Pas om 2 uur snachts een verzendbevestiging verstuurd. Kan dus zijn dat je over enkele uren nog iets van komplett krijgt.
Ik hoop het echt. Ik moet het namelijk morgen hebben zodat ik Woensdag geen gezeik krijg op m'n werk. Anders zal ik morgen snel de stad in moeten en mijn bestelling bij Komplett annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sorry hoor, maar als je iets zo urgent nodig hebt, dan moet je niet online bestellen en 's avonds dan hier gaan vragen. Sterker nog, dan moet je eerst met Komplett bellen en pas bestellen als ze dat kunnen garanderen.

Bel ze morgenochtend, Komplett is de enige die je specifieke informatie kan geven. Dit is echter niet topicwaardig, vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.