Toon posts:

iPod touch 4g vs 5g

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi
IPod touch 4g 32gb gezocht <120€

Ik zou ook graag jullie advies hebben over de verschillen tussen de iPod 4(ios6) en de iPod 5(ios7) ik heb met allebij al gewerkt maar toch zou ik graag jullie advies hierover hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Waarover wil je precies advies? Als je ze allebei geprobeerd hebt zullen de verschillen je al wel opgevallen zijn?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Verschillen:

iPod Touch 5

- iOS 7
- Siri
- Net zo hoge scherm resolutie als iPhone 5(S)(C)
- 4 inch scherm
- 512mb RAM
- Snellere dual-core processor
- Betere grapics
- Lightning aansluiting in plaats van 30-pin
- Betere front camera
- Veel betere normale camera met flits (5mpx)

Alle genoemd zijn de voordelen tegenover de iPod Touch 4, let wel op de budget iPod Touch 5 (alleen 16gb model) heeft geen normale camera, alleen eentje aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank u mizgala en dat bedoelde ik
switchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:27:
Dank u mizgala en dat bedoelde ik
switchie
Mizgala geeft feiten die simpel te Googlen zijn. Of denk je dat zojuist genoemde deze informatie zo even uit zijn haar mouw schud? Advies vragen is prima, maar dit had je met een beetje moeite prima zelf uit kunnen zoeken.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi victor__ds, welkom op GoT :w

Als je hier een topic opent verwachten we wel enige mate van eigen inzet. Als je ons vertelt wat je vraag is, waar je zelf al naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed, dan kunnen we je het beste helpen. Dit betekent niet dat je alle antwoorden al moeten weten, het gebruik van een zoekmachine vereist enige handigheid.

Zoals Mizgala28 laat zien, is het vinden wat het verschil tussen de iPod touch 4 en iPod touch 5 iets wat je redelijk makkelijk via Google zelf kunt doen. Hieruit zul je zelf een afweging moeten maken wat het beste voor jou is, aangezien dat een persoonlijke keuze is. Wij kunnen je daar helaas niet mee helpen.

Aangezien je al aardig op weg bent geholpen, gaat dit topic op slot. Mocht je nog vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic. Lees dan wel eerst het algemeen beleid aandachtig door, met name de quickstart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.