Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers ,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van de nokia lumia 1020.
Ben zeer tevreden met me mobiel.Doe wel weinig mee maar de keuze naar de telefoon ging omdat
ik graag foto's schiet van mijn kids.
Daarnaast beetje facebooken en whatsappen.
Is net 3dagen dat ik het bezit maar wat mij opgevallen is dat het scherm licht af en toe sterker wordt en daarna minder.
Heeft dit te maken het verbruik van de accu?ik heb natuurlijk voor batterij besparing gekozen met het zwarte hartje in het balkje :-)

Las in de specificaties op enkel websites dat deze lang mee gaat.

Graag jullie info's ;-)

Vriendelijk groet,
Ria

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Ria, welkom op GoT :)

Je reactie verplaats ik even naar een apart topic in het juiste subforum. Als je een vraag hebt kun je het beste een eigen topic openen, al is natuurlijk uitstekend dat je eerst de zoekfunctie hebt geprobeerd d:)b

Ik zal je vraag ook alvast even beantwoorden: het lichter/donkerder worden van het scherm heeft te maken met de automatische helderheid. Dat kun je eventueel uitzetten als het je niet bevalt: de helderheid van het scherm wordt namelijk bepaald aan de hand van de hoeveelheid omgevingslicht. Dek het bovenste deel van je telefoon maar eens af met je hand, dan zie je dat het scherm minder fel wordt.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als je altijd met batterij besparing werkt ga je een hoop handige functionaliteit missen.
Red je het niet als je dat uit zet? Als het batterij niveau onder de 30% komt gaat hij automatisch al in batterij besparing staan (als je dat zo instelt).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor de reacties.

Nou ik had deze juist aangezet om te voorkomen dat ik niet dagelijks mijn mobiel hoeft te laden.
Doe weinig mee zoals boven geschreven.Maar toch moet ik het 1 keer per dag volladen.

Sinds gister opgemerkt dat het scherm lichter en daarna donkerder wordt.
Net 3dagen in huis,dus was wel bezweten dacht dat het miskoop is.Maar jullie reactie geven mij weer het hoop :-)
Ik ga proberen deze uit te schakelen en dan laat ik weer een berichtje achter.

Vrgr.,

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:01
En heb heb je de reactie van RoD gezien? Kijk ook even of je automatische helderheid aan of uit staat.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ik heb de automatische helderheid uitgeschakeld.En het scherm wordt niet meer lichter/donkerder :)
Pff wat een opluchting! En tegelijkertijd geen miskoop! Ben super super blij met me nieuw toestel.

Dank jullie wel voor helpen.
Gr

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 23:22 ]

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-11 09:33
Hou er wel rekening mee dat je geen meldingen van whatsapp binnen krijgt als hij op batterijbesparing staat. Dus dan weet je niet wanneer iemand je een berichtje stuurt zonder whatsapp te openen

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik inmiddels ook door .
dankjullie wel
gr

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er nog niet uitkomen met zelf gemaakte video's te delen.Heb namelijk een stukje gefilmd van mijn dochter tijdens zwemmen.Die is 1min en 59 sec.Wil deze delen met een tante en dat lukt niet.Krijg de melding dat deze video 150mb groot is en dat er maar 16mb wordt verzonden,dus maar 12 sec. hoe kan ik deze volledige film verzenden?

Vg.gr

Verwijderd

Als je via whatsapp probeert te versturen, dan is de film idd te groot ja, via mms is deze ook te groot. Eventueel proberen te versturen via email..

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Uhh wil niet lullig doen, maar 150 MB versturen gaat je nooit via de email lukken. Daar is 10 MB en in sommige gevallen 20 MB het maximum.

Ik zou het via nfc doen, via de computer of via Youtube.

[ Voor 17% gewijzigd door vali op 19-02-2014 09:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aah dat dacht ik al !! zat aan te denken hoe ik via whatsapp wel een clipje van 5 minuten heb ontvangen (van youtube )en ik zelf niet van 2minuten kon versturen. Wordt allemaal duidelijker voor mij! Thanks allemaal.
Is namelijk mijn eerste windows phone ;-) ,is echt wennen

Verwijderd

Topicstarter
Ohja nog een vraagje A.U.B. ik heb enkele nummers gedownload op mijn mobiel maar kan deze helaas niet instellen als beltoon. Moet ik deze nummers in een ander map verplaatsen of toch anders doen?
bedankt alvast

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:01
Misschien even de zoekfunctie van dit forum gebruiken? Of Google? De bedoeling van dit forum is dat je zelf ook wat moeite doet. Nu komen er steeds meer vragen die niet meer onder de titel van dit draadje vallen en waarvan de antwoorden met weinig moeite zelf te vinden zijn.

http://www.windowsphone.c...add-ringtones-to-my-phone

[ Voor 77% gewijzigd door coenox op 20-02-2014 00:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik heel goed coenox :-) maar zoals ik eerder ook heb vermeld is dit mijn eerste windows phone.
ik heb het hele boekje uitgelezen en de stappen ondernomen zoals vermeld (ook uw link) maar toch kom ik er niet uit.Na succesvol nummers download te hebben lukt het mij niet. Denk dat ik toch even naar de phoneshop terug ga om uit te komen.

Maar heel erg bedankt voor jullie hulp.Zal na het onderzoek mijn reactie achterlaten....
Pagina: 1