beste,
Mij computer slaat meteen af als ik een computer game in ga en start opnieuw op.
Ik heb afgelopen weekend mijn nieuwe pc in elkaar gezet;
Zalman z 11 met 4 extra fans
nzxt Sentry 2
asus dcu ii GTX 780
aan het begin kon ik alles gewoon spelen(WoW, Crysis3, etc.) maar nadat ik farcry 3 had geinstalleerd en opstarte sloeg mijn computer in een keer af en starte hij weer op. Nadat dat hij dit voor farcry had gedaan doet hij dit nu bij alle GPU toepassingen!
ik heb wat rond gesnuffeld en een testje gedaan met prime95 . Deze draaide hij prima af. toen probeerde ik FurMark en op het moment dat ik de burn in test run slaat die weer af en start weer opnieuw op.
ik heb de nieuwste drivers voor mijn moederboard en GPU geinstalleerd(via de door MSI en Nvidia geleverde update tools)
hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? of staat er ergens een topic wat ik over het hoofd heb gezien?
bij voorbaat dank.
Mij computer slaat meteen af als ik een computer game in ga en start opnieuw op.
Ik heb afgelopen weekend mijn nieuwe pc in elkaar gezet;
Zalman z 11 met 4 extra fans
nzxt Sentry 2
asus dcu ii GTX 780
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,90 | € 192,90 |
1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,85 | € 125,85 |
1 | Lian Li UC-01 USB3.0 to 20-Pin Converter | € 8,99 | € 8,99 |
2 | Sharkoon FanFilter alu | € 2,61 | € 5,22 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,50 | € 30,50 |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 70,99 | € 70,99 |
1 | Cooler Master VS V550S | € 79,60 | € 79,60 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 654,05 |
aan het begin kon ik alles gewoon spelen(WoW, Crysis3, etc.) maar nadat ik farcry 3 had geinstalleerd en opstarte sloeg mijn computer in een keer af en starte hij weer op. Nadat dat hij dit voor farcry had gedaan doet hij dit nu bij alle GPU toepassingen!
ik heb wat rond gesnuffeld en een testje gedaan met prime95 . Deze draaide hij prima af. toen probeerde ik FurMark en op het moment dat ik de burn in test run slaat die weer af en start weer opnieuw op.
ik heb de nieuwste drivers voor mijn moederboard en GPU geinstalleerd(via de door MSI en Nvidia geleverde update tools)
hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? of staat er ergens een topic wat ik over het hoofd heb gezien?
bij voorbaat dank.