TP-link rack mount kit/brackets

Pagina: 1
Acties:

• jeroenemeloen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Best Tweakers,

Al enige tijd ben ik op zoek naar rack mount kit/brackets voor mijn TP-link switch (TP-Link JetStream SG3216). Deze ben ik helaas kwijt geraakt tijdens mijn verhuizing.

Ik heb gekeken op sites zoals serverhome.nl, tweakers, bax-shop.nl, beslist, marktplaats, etc. Maar kan geen mounts vinden, geschikt voor mijn switch. Ik heb al een aantal keer geprobeerd TP-link te bereiken maar helaas krijg ik geen reactie.

Kan iemand mij advies geven welke rack mounts/kit goed werken met mijn switch? De meeste die ik kan vinden zijn voor Cisco en veel duurder dan mij nodig lijkt?

Gr,
Jeroen.

Verwijderd

Je kan ook zo'n horizontaal bord vastmaken aan je 19"rack. En daarop gewoon je TP-Link neerzetten.

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 19:08
Als je googelt op "tp-link rackmount brackets" kom je ze vanzelf tegen, bijv. deze http://www.nowthatsit.nl/?c=31&i=13950 geen garanties over de betrouwbaarheid van de webshop ;)

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

• jeroenemeloen
Hier heb ik idd ook aan gedacht, maar vond het erg lelijk. Ik ben wel bang dat dit mijn enige optie is.
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:49:
Je kan ook zo'n horizontaal bord vastmaken aan je 19"rack. En daarop gewoon je TP-Link neerzetten.
Thanks, deze had ik idd ook gevonden. Zijn te lang zover ik kan vinden/zien. Hierdoor gaat het niet passen. Iig bedankt voor het zoeken. Heb zelf ook heel google afgezocht.
chickpoint schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:19:
Als je googelt op "tp-link rackmount brackets" kom je ze vanzelf tegen, bijv. deze http://www.nowthatsit.nl/?c=31&i=13950 geen garanties over de betrouwbaarheid van de webshop ;)

• jeroenemeloen
Ter info:
Reactie TP-Link:
First of all, thanks for your support to TP-LINK, much appreciated.
I’m sorry that the rack mounts are not provided singly. Maybe you need to buy a new switch which includes that in package, or you can try to ask the retailer or etailer if they have extra ones.
Thank you again Jeroen, and if you need any further help and information, please let me know.
Leuk ge probeert!

Reactie Salland:
Spijtig genoeg hebben wij dit product niet meer in voorraad.
Tevens heb ik contact gezocht met TP-Link en onze distributeur, helaas kunnen ook zei geen losse brackets en/of andere accessoires leveren.
Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Jammer, maar helaas.

Ik heb nog een vraag bij serverhome.nl open staan. Misschien dat zij wat konden vinden. Anders word het denk ik bouwmarkt? Ik vind het wel heel raar dat die dingen nergens te vinden zijn!

[ Voor 40% gewijzigd door jeroenemeloen op 04-02-2014 15:43 ]

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Vraagje in en V&A of iemand er een over heeft omdat die niet gebruikt word ?

• jeroenemeloen
Niet eens aan gedacht. Heb er wel gekeken of iemand ze verkocht (en marktplaats) maar niet aan gedacht wat te plaatsen :).
Weezer-DC schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:43:
Vraagje in en V&A of iemand er een over heeft omdat die niet gebruikt word ?

• jeroenemeloen
Iemand anders nog tips?
Pagina: 1