Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn vraag is simpel en kort, maar toch zie ik hier nog geen oplossing voor.

Hoe krijg ik mijn contactlijst via mijn outlook express waar ik mijn ziggo account op had staan over geheveld naar mijn gmail account op mijn android tablet. Heb mijn contacten al in mijn gmail account geimporteerd, maar dit neemt de app niet over.

Mijn vraag is dus als volgt,

Is er een app waar dit wel mogelijk is, of moet ik dan overstappen op de betaalde outlook app voor android?

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 14:45
Welke app heb je het over?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je zou kunnen overwegen Windows Live Mail op die pc te zetten (indien je 'm nog kunt gebruiken, mij niet helemaal duidelijk), het adresboek van OE te importeren en vervolgens te exporteren als CSV-bestand.
Daarmee kan gmail (als ik het me goed herinner) wel iets.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Al eens een zoekmachine gebruikt?

Dit is wat ik tegen kwam: http://sabinevanerp.nl/bl...mail-contactpersonen.html

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad al wel eens een zoekmachine gebruikt, maar daar was mijn vraag ook niet over.
Stond als het goed is ook in de beschrijving.

Hierbij nog een wat uitgebreidere uitleg gezien de antwoorden.

Ik heb het hier over de Gmail app op mijn android tablet.
Zoals ik in het begin beschreven heb, heb ik de contacten al op mijn gmail account (web based versie) geimporteerd, welke alleen via een CSV kan gebeuren.

Dit betekent dus dat mijn web based versie van mijn gmail account mijn contacten met adressen etc wel heeft.
Echter als ik de gmail app start, komen de contacten niet via de gmail app over, waardoor ik aan het hele importeren van deze contacten niets heb op mijn Android tablet.

Mijn vraag blijft dus nog steeds,

Is er een app (op de Android tablet) waar ik via wat voor manier dan ook mijn contacten kan importeren terwijl ik mijn gmail account (e-mail adress) gebruik met deze app.

Dank u ;)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dan moet je kijken op je Android device bij instellingen > Accounts > Google en dan contacten aanvinken. Blijkbaar worden die niet meegenomen.
Pagina: 1