Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spam verstuurd vanaf hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Net zag ik dat er om 16:05 allemaal spam is verstuurd vanaf mijn hotmail-account :/ Naar heel mijn contactenlijst zo te zien. Ik heb het wachtwoord veranderd en laptop gescand (Avast), maar die kan niets vinden.

Moet ik me zorgen maken of heb ik nu voldoende actie ondernomen :+ ? Ik maak me een beetje zorgen omdat ik deze laptop ook gebruik voor bankzaken.

Danku!

• Lagonas
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 10:50
Ik heb dit vroeger ook ooit gehad met mijn hotmail account. Een wachtwoord wijziging was voldoende om dit te stoppen. Gebruik je toevallig hetzelfde wachtwoord voor je hotmail en voor een site wat wellicht eens dubieus kan zijn?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:14

D4NG3R

kiwi

:)

Het veranderen van je wachtwoord is voldoende, maar verander het dan wel naar een fatsoenlijk wachtwoord.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik had al een vrij fatsoenlijk wachtwoord (letters+cijfers zonder enige logica) maar vermoed dat ik dan toch een site vertrouwd heb die niet te vertrouwen was helaas. Maar goed, heb mijn wachtwoord maar veranderd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarom ook gewoon iets als Keepass of LastPass waarbij je voor iedere website of applicatie een eigen wachtwoord genereert.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.