Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Blokkeren van gesprek / sms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer wordt het nou eens mogelijk om op je mobieltje bepaalde nummers of sites te blokkeren?! In sommige gevallen zou het al een stuk schelen als je kunt aangeven dat je geen gesprek of sms wilt ontvangen van bepaalde personen of instellingen.

Ik denk dan aan een functie waarmee je aangeeft welke nummers / personen jou wel mogen bellen. Bijv. alleen met het een +3106- nummer of met het netnummer 020- en dat de rest geblokkeerd wordt.

Want sinds enkele 'zieke lieden' het gratis versturen van sms-jes via internet hebben ontdekt, wordr ik zo nu en dan overspoeld door zinloze sms-jes.

Of bestaat er al iets dergelijks? :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:27
Op vrijdag 08 juni 2001 13:06 schreef Bogey het volgende:
Ik denk dan aan een functie waarmee je aangeeft welke nummers / personen jou wel mogen bellen. Bijv. alleen met het een � nummer of met het netnummer 020- en dat de rest geblokkeerd wordt.
Dat toch nie slim!! Als nou iemand jou wilt bellen die jij niet kent?
Je kan beter gewoon de telefoonnummers blokken die je niet wilt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 13:10 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Dat toch nie slim!! Als nou iemand jou wilt bellen die jij niet kent?
Je kan beter gewoon de telefoonnummers blokken die je niet wilt.
Als iemand mij belt die ik niet ken, dan hoef ik hem / haar niet te spreken! En door aan te geven welke netnummers jouw wel mogen bellen kun je al een heleboel mensen wel toelaten... :P

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Nee, dit is niet mogelijk.
Het zal zelfs nog erger worden met ongewenste sms ontvangen. Je telefoon wordt dan een soort brievenbus voor reclamefolders, maar je kunt er geen NEE/NEE-sticker opplakken, helaas.

Verwijderd

Je zou iets kunnen doen met zo'n callersgroep. Alleen dit zijn speciale groepsabo's dan gaat je tel gewoon niet af als iemand anders belt. Bij je nokia kan je aparte beltonen toekennen bij een nummer. Dus als je moeder belt gaat er een alarmpje af en nmoet je effe nuchter doen ;)