Kortgeleden voor mijn (dedicated) game-pc een nieuw mobo gekocht waar zo'n prachtige Creative Sound Core3D op zit pricewatch: Gigabyte G1.Sniper Z87 Nu had ik al niet veel vertrouwen in Creative's drivers en imho bloatware en ook deze voldoet aan mijn verwachting, niet stabiel dus
.
Een ander mobo, zonder Creative onderdelen, moet er komen en wederom sta ik voor een aantal keuzes. Het moet socket 1150 zijn ivm mijn huidige 4670K cpu. Ik zoek stabiliteit, ga niet oc'en (dus oc opties zijn niet nodig) maar wel meerdere uren aan 1 stuk gamen.
Op dit moment heb ik mijn keuze uitgefilterd tot onderstaande 3 waarbij ik de Sabertooth er het fraaiste uit vind zien maar looks zijn in feite totaal onbelangrijk.
Iemand met wel/niet ervaring en/of advies?
Een ander mobo, zonder Creative onderdelen, moet er komen en wederom sta ik voor een aantal keuzes. Het moet socket 1150 zijn ivm mijn huidige 4670K cpu. Ik zoek stabiliteit, ga niet oc'en (dus oc opties zijn niet nodig) maar wel meerdere uren aan 1 stuk gamen.
Op dit moment heb ik mijn keuze uitgefilterd tot onderstaande 3 waarbij ik de Sabertooth er het fraaiste uit vind zien maar looks zijn in feite totaal onbelangrijk.
Iemand met wel/niet ervaring en/of advies?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VI Formula (C2) | € 250,- | € 250,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero | € 172,45 | € 172,45 |
| 1 | Asus TUF Sabertooth Z87 | € 197,40 | € 197,40 |
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀