Kan geen bibliotheek in Mediaplayer 12 opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:19
Ik gebruik Win7 Ultimate , 64 bits. Maar ineens werkt WMP 12 niet goed meer.

Ik mis mijn bestanden (alles) maar het meest vreemde is dat ik uberhaupt geen bibliotheek kan toevoegen. Wanneer ik via Organiseren -> Bibliotheken beheren->Muziek deze optie probeer te openen gebeurt er niets.

Ik heb al van alles geprobeerd, fixit erover heen om de boel volledig te resetten, uit- en inschakelen van WMP, locale data verwijderd etc. maar niets helpt.

In Win7 zelf lijkt het erop alsof mijn bibliotheken gewoon werken. ik heb bv mijn muziek op een andere dan de standaard locatie staan, en deze wordt ook gewoon geopend.

Iets anders vreemd is wanneer ik een cd afspeel, dan werkt dit. Maar op het moment dat ik hem probeer te rippen krijg ik de melding dat er een probleem is en dat het bestand niet gevonden kan worden. Dit heeft denk ik te maken met het feit dat ik ook voor de rip-locatie geen locatie kan instellen..

Als ik vanuit mijn muziek bibliotheek trouwens gewoon een bestand aanklik, opent deze wel in WMP en kan ik ook afspelen.

Wie heeft een idee want vind het maar hoogst irritant. En om Windows hiervoor opnieuw te moeten installeren....

*Update*

na een tip elders heb ik een nieuw gebruikersaccount gemaakt en toen werkte het. Blijkbaar is er ergens wat corrupt geraakt, doch zelf had ik niet aan deze oplossing gedacht. Anyway, ik ben blij dat het weer werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Hopjesvla79 op 04-02-2014 08:24 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-04 16:23
Hoi,

Grappig, ik heb hetzelfde probleem. Window mediaplayer is in Window 7 volledig corrupt geraakt. Dank voor de tip.

gr.

Jürgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-04 16:23
Nog even een korte toevoeging: Ik krijg sowieso de indruk dat windows 7 langzamenrhand van slag raakt. Window Mediaplayer corrupt. bepaalde belangrijke updates voor window 7 krijg ik niet meer geïnstaleerd. Adobe acrobate reader krijg ik niet meer geïnstaleerd... it's a mess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Over een paar maanden krijg je geen updates meer en is win 7 onbruikbaar voor normale doeleinden. Goed moment om over te stappen ;)

Maar ik ga dit topic wel sluiten. Dank voor de feedback naar de topicstarter, maar het topic zo kapen is niet de bedoeling. Een dankje aan de topicstarter kan ook via het duimpje bij de post.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.