Wat wil ik met de computer gaan doen?
Gamen. Op dit moment voornamelijk CoD: Ghosts, Splinter Cell: Blacklist en Assassins Creed IV: Black Flag, maar graag wil ik de meeste huidige games (op de markt) wel max. kunnen spelen. Toekomstige games (2/3) ook graag (relatief) hoog.
Wat mag het kosten?
Ik wil graag onder de 700 euro blijven, aangezien ik mijn GTX 770 uit mijn huidige pc mee neem. Echter heb ik redelijk hoge eisen, waardoor er wellicht iets naar boven uitgeweken kan worden. Maar het lieft onder de 700 natuurlijk.
Wat heb ik al?
Alle randapparatuur, zoals boxen, toetsenbord, muis, headset en LG 23 inch monitor.
- MSI GeForce GTX 770
- 8 GB Kingston (ik dacht 1333Mhz) Dual RAM geheugen.
Indien er een groot verschil zit tussen 1333Mhz en 1600Mhz ben ik bereid een nieuw bankje of twee RAM aan te schaffen. Advies?

Wat denk ik nodig te hebben?
Eigenlijk alles behalve videokaart en eventueel RAM geheugen. Hieronder wat ik zelf vast heb opgesteld:
Overklokken?
Geen kennis van, dus lijkt me niet verstandig.
Voorkeuren
Mijn voorkeur gaat qua processor uit naar Intel, op basis van ervaring. Ik neem aan dat een i5 voldoende is voor mijn eisen. Tevens gaat mijn voorkeur uit qua systeemkast naar diegene die ik heb bijgevoegd. Met name omdat ik hem er gaaf uit vind zien. Echter is hij aan de prijzige kant, dus mochten jullie gelijkwaardige goedkopere alternatieven hebben of het budget nodig hebben voor prestatiegerelateerde artikelen hoor ik dit graag. Overigens heb ik bij het moederbord wel een voorkeur voor USB 3.0.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een relatief stil apparaat en uiteraard goed gekoeld.
Dus, dat zo'n beetje.
Ik heb overigens weinig tot geen verstand van koelers en voedingen dus graag hierin aanvullend advies. Daarnaast weet ik niet exact waar ik op moet letten qua moederboard, dus daar is ook nog speling in. Graag wel USB 3.0. 
BvD!
Gamen. Op dit moment voornamelijk CoD: Ghosts, Splinter Cell: Blacklist en Assassins Creed IV: Black Flag, maar graag wil ik de meeste huidige games (op de markt) wel max. kunnen spelen. Toekomstige games (2/3) ook graag (relatief) hoog.
Wat mag het kosten?
Ik wil graag onder de 700 euro blijven, aangezien ik mijn GTX 770 uit mijn huidige pc mee neem. Echter heb ik redelijk hoge eisen, waardoor er wellicht iets naar boven uitgeweken kan worden. Maar het lieft onder de 700 natuurlijk.
Wat heb ik al?
Alle randapparatuur, zoals boxen, toetsenbord, muis, headset en LG 23 inch monitor.
- MSI GeForce GTX 770
- 8 GB Kingston (ik dacht 1333Mhz) Dual RAM geheugen.
Indien er een groot verschil zit tussen 1333Mhz en 1600Mhz ben ik bereid een nieuw bankje of twee RAM aan te schaffen. Advies?
Wat denk ik nodig te hebben?
Eigenlijk alles behalve videokaart en eventueel RAM geheugen. Hieronder wat ik zelf vast heb opgesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 186,80 | € 186,80 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-HD3 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 73,10 | € 73,10 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 2 | € 57,70 | € 57,70 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 115,65 | € 115,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 619,15 | |
Overklokken?
Geen kennis van, dus lijkt me niet verstandig.
Voorkeuren
Mijn voorkeur gaat qua processor uit naar Intel, op basis van ervaring. Ik neem aan dat een i5 voldoende is voor mijn eisen. Tevens gaat mijn voorkeur uit qua systeemkast naar diegene die ik heb bijgevoegd. Met name omdat ik hem er gaaf uit vind zien. Echter is hij aan de prijzige kant, dus mochten jullie gelijkwaardige goedkopere alternatieven hebben of het budget nodig hebben voor prestatiegerelateerde artikelen hoor ik dit graag. Overigens heb ik bij het moederbord wel een voorkeur voor USB 3.0.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een relatief stil apparaat en uiteraard goed gekoeld.
Dus, dat zo'n beetje.
BvD!