Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GitHub/C#] Op zoek naar C# repositories voor newbies

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al even een account gemaakt op GitHub en heb dit weekend Git geïnstalleerd en geconfigureerd op m'n MacBook. Ik heb alvast een eerste repository gemaakt en 2 commits uitgestuurd. Ook heb ik de repository "Spoon-Knife" geforkt en binnengehaald, om ook dat eens te testen.

Nu ben ik op zoek naar één of enkele repositories om van start te gaan. Ik ben echt een newbie op programmeervlak (enkel schoolkennis) en wil via GitHub mijn schoolkennis verfrissen, up to date houden en verrijken om zo misschien ook een soort van portfolio samen te stellen (al zal dit wel even duren). Ik zoek naar repositories die C#-code hebben, omdat ik daar het meeste in thuis ben. Liefst ook repositories die erg toegankelijk zijn voor newbies. Ik heb al zelf liggen zoeken, maar ik zie het bos door de bomen niet meer...

Mijn schoolkennis omvat, naast C#, onder meer MVVM, WPF, XAML, ADO.NET, LINQ.

Indien jullie nog andere GitHub newbies tips hebben, laat maar komen.

Dit is mijn eerste thread op Tweakers (longtime lurker), ik heb de rules gelezen, dus ik hoop dat deze thread correct gemaakt is :s

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[google="github repositories by language"] >> https://github.com/trending?l=csharp

Verder is je topic toch echt een Waar vind ik...? topic helaas. In de link die ik je geef staan zat repositories en daar zul je toch echt iets zélf moeten zoeken/vinden dat bij jouw interesse(s) valt, binnen je kunnen valt e.d. Daar kunnen wij natuurlijk ook weinig zinnigs over zeggen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.