Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
ey,

ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een nieuwe laptop gekocht (asus 56n) en wil hier direct een ssd inzetten. Ik heb inmiddels de productcode van windows 8 op mijn laptop.

Op het internet wordt gezegd dat je dan naar de microsoft website moet gaan (http://windows.microsoft..../upgrade-product-key-only)
Wanneer ik op Install Windows 8.1 klik en de productcode intyp krijg ik "U kunt deze productcode niet gebruiken om een handelsversie van Windows 8 te installeren".

Wat nu te doen? Heb al gegoogled, en microsoft kwam met de oplossing om een herstelschijf te maken. Maar als ik straks mijn SSD aansluit heb ik toch niks aan een herstelschijf?

Nu hoopte ik op een goede tip van een mede tweaker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

8.0 is nog steeds niet gelijk aan 8.1. Om direct 8.1 te kunnen installeren en krijgen, heb je wat meer moeite nodig. Dat is hier op GoT al meerdere keren uitgelegd en op Google vind je de ene blog na de andere hoe je dit moet doen. Zoek dus even iets verder dan alleen die ene pagina, daar kom je vanzelf wel verder.

Tip: start eerst de 8.0 download, daarna kan je schijnbaar wel 8.1 krijgen. Activatie is dan weer een ander verhaal wat je moet oplossen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
bedankt voor je reactie, maar het is niet zozeer dat ik direct naar 8.1 wil, maar ik kan op die website de bestanden niet eens downloaden. Niet van 8 en van 8.1. Dan krijg ik bovenstaande foutmelding.