Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
Contactpuntjes tussen lens en body al gecontroleerd?
Anders even terugzetten naar fabrieksinstellingen.
contactpuntjes kan ik even nakijken, al lijkt het me stug, want die lens zit er bijna aan vast gesmolten
gaat er nooit af.
fabrieksinstellingen kan ik inderdaad even proberen !
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
en via mn remote werkt ie ook niet !
[ Voor 33% gewijzigd door theezeefje op 03-02-2014 11:12 ]
hij werkt weer !
Accu dr uit, en vervolgens knoopcel dr ook uit !
(kwist niet eens dat die erin zat
Verwijderd
Je kunt dat niet zomaar zeggen. Volgens mij bedoelt theezeefje dat hij het hoofdinstelwiel heeft laten repareren. Dat de sluiter nu niet werkte kan hele andere oorzaken hebben.inquestos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:49:
en je denkt niet dat die reparatie er iets mee te maken heeft...(?) Ik weet niet waarom je hem origineel ter reparatie hebt gestuurd, maar dit zal natuurlijk geen toeval zijn.