Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bramvana
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 20:20
Hallo Tweakers,

Ik wil graag een goede set boxen om muziek te luisteren, nu heb ik enkel Apple earpods en een koptelefoon, maar om toch thuis op mijn kamer lekker muziek te kunnen luisteren wil ik graag een set goede boxen. Ik luister voornamelijk hardstyle dus de bass op de boxen is heel belangrijk. Dit is de eerste keer dat ik boxen ga kopen en ik heb dus geen ervaring in het kopen ervan en heb dus ook geen idee waar ik vooral naar moet kijken, ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen. Ik weet niet of tweedehands een mogelijkheid is bij het kopen van boxen, mocht dit zo zijn, waar zou ik dan naar moeten kijken?

het budget is maximaal 250 euro liever meer dan minder aangezien ik nog jong ben en het geld me niet op mijn of mijn ouders rug groeit

Met vriendelijke groet,
Bram
(geschreven vanaf mijn telefoon, Sorry voor enige typfout of de opmaak)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
Wat zoek je nu precies :?

Het is namelijk geheel niet duidelijk waarop de boxen aangesloten gaan worden. Heb je bijvoorbeeld al een versterker? Of moet het een dock zijn. Kortom breid je post eens uit hoe je eea voor je ziet

• bramvana
Ik heb nog helemaal niks.
De boxen worden aangesloten op mijn laptop of mijn telefoon

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Als je een basshead bent, al dan niet door je muziekstijl, kun je naar mijn mening iig al weg blijven van de gamesetjes. De sub daarin is vaak om te janken.

Wat ik gedaan heb, en erg goedkoop is, is het volgende:

Op marktplaats een oude versterker [nouja, complete hifi set] gekocht. Eerst een oude Akai set, maar inmiddels vervangen voor een Kenwood uit '94. Die Kenwood heeft mij 20 euro gekost, en de verkoper heeft 'm zelfs nog gebracht.

En ook op Marktplaats voor een tientje twee mooie grote kolomspeakerdingen [weet de vakterm niet] gehaald.

Resultaat: prima kwaliteit geluid, voor zowel games, films en muziek, voor een prikkie.

Maar, als je je laptop/telefoon erop aan wilt sluiten,lijkt mijn oplossing een beetje overkill. Aan de andere kant, volgens mij gaan goede speakers [+ versterker] en draagbaar nooit echt lekker samen.

People as things, that’s where it starts.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:58
Ik zou zeggen kijk in de richting van Logitech. Samen met Hardstyle zijn dat goede boxen.
pricewatch: Logitech Speaker System Z623 of als je ruimte voor 5.1 hebt pricewatch: Logitech Z906 hier komt voor hardstyle aardig wat bas uit :)

Zucht...

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wat zijn goede speakers? Dat lijkt me afhankelijk van je wensen en eisen. Voor een audioliefhebber is de combinatie van goede speakers met een maximaal budget van € 250 lastig te realiseren.

Maar aangezien je de speakers op telefoon en laptop aan gaat sluiten, lijken de eisen me niet zo hoog en zou je op zich prima vooruit kunnen met een standaard Logitech setje. Zou je wat meer kwaliteit willen zou je inderdaad iets leuks 2e hands kunnen zoeken.

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:48
Kijkend naar een goedkoop maar redelijk klinkende speakerset viel mijn oog op de Edifier Studio 6 plus.

pricewatch: Edifier Studio 6 Plus 2.0 (Zwart)

Vraag mij af hoe goed deze set klinkt.

• bramvana
oké bedankt voor jullie reacties, ik zou ze in de gaten houden

• erbeng
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-11 11:27
Ik gebruik nu al jaren de adm-5 active dj monitors van reloop. Toentertijd voor 130 euro gekocht. Deze boxen hebben nog nooit wat anders gedraaid dan hardcore of hardstyle. Zou bij m'n pc ook niet meer anders willen. Misschien voor jou een leuke optie. Zit ook nog een preout voor een sub op mocht je meer Bass willen. Maar ik gebruik die eigenlijk nooit omdat deze boxen al erg laag gaan.
Pagina: 1