" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Ryzen 3600 - GTX1060
Eén van mijn favoriete acteurs ook, soms in hoofdrollen maar vaak ook in meesterlijke bijrollen.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik vraag me nu wel af of hij daadwerkelijk een rol speelde of een reflectie van zichzelf was. Sommige stukken zijn geniaal, bijna niet gespeeld...Sargan schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:24:
The Master, The Ides of March, Doubt, Before the Devil Knows You're Dead, Mission Impossible 3, Capote (waar hij een oscar voor kreeg), stuk voor stuk top acteerprestaties.
RIP
Twee slechte voorbeelden van films waar hij in acteerdeD. Ninjai schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:21:
Zonde. Ik zag hem voor het eerst in Twister en voor het laast in The Hunger Games 2. Geweldige acteur. RIP
Goed acteur, crappy drugs. Zonde.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Had hij de oscar voor moeten hebben. Ik wist helemaal niet dat hij een addict wasSargan schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:24:
The Master, The Ides of March, Doubt, Before the Devil Knows You're Dead, Mission Impossible 3, Capote (waar hij een oscar voor kreeg), stuk voor stuk top acteerprestaties.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Iets met smaak en Twister ehh... Twisten.F_J_K schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:13:
Twee slechte voorbeelden van films waar hij in acteerde
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 02-02-2014 23:47 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Over de consequenties voor toekomstige projecten:
http://www.hollywoodrepor...fmans-death-future-676405
Zo was The hunger games: mockingjay pt 1 klaar, maar hij had nog 7 dagen te gaan om mockingjay pt 2 te filmen.
Make lovecraft not warcraft.
Blijkbaar was hij al een goede 20 jaren clean, en dan vorig jaar hervallen.MrVegeta schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:17:
[...]
Had hij de oscar voor moeten hebben. Ik wist helemaal niet dat hij een addict wasGeweldige acteur en volgens mij ook gewoon erg leuke gozer.
Spijtige zaak, goede acteur. Ik dacht wel dat hij al ouder was.
Ik ben wel benieuwd hoe ze het in de nieuwe Hunger games gaan oplossen.
edit: Ah Smeagol heeft het antwoord op die laatste vraag net klaar.
[ Voor 6% gewijzigd door 4bit op 03-02-2014 00:03 ]
I'll do what I can, but expect very little.