Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mijn wenslijstje werkt niet Q_Q

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• KRNFLKS
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-02-2024
Hey tweakers!

Mijn excuses als dit niet in het juiste subforum staat.

Na een tijdje niet meer actief te zijn geweest probeerde ik pas weer wat producten aan mijn wenslijst toe te voegen, en krijg ik iedere keer dit te zien: http://i.imgur.com/lUp4C3Y.jpg

Ook krijg ik iets heel anders te zien als ik bijvoorbeeld de specificaties van mijn prijs range aan pas.

Ben ik de enige die hier last van heeft, en is er een manier om dit op te lossen?

thanks ^^

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is in ieder geval iets wat niet vaak voorkomt, dus de kans is groot dat het ligt aan iets aan jouw kant: een specifieke browserversie, besturingssysteem, of een plugin die moeilijk doet. Kun je daar dus eens een lijstje van geven?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• KRNFLKS
Oh, hmm..

Ik gebruik Chrome Versie 32.0.1700.102 m, windows 7 home en als plugins voor mijn browser: AdBlock, Speed Dial 2, Adblock Plus en Tampermonkey.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

KRNFLKS schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:49:
Oh, hmm..

Ik gebruik Chrome Versie 32.0.1700.102 m, windows 7 home en als plugins voor mijn browser: AdBlock, Speed Dial 2, Adblock Plus en Tampermonkey.
Was je niet ingezoomed? Kan je rechtsboven in chrome zien door een loepje met een plusje erin!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• KRNFLKS
Helaas niet, heb gewoon een breed scherm.
Ik bedoel meer dat ik niks aan m'n wenslijst toe kan voegen.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Over adblock heb ik 2 punten:
A: Het mag niet want het blokkeert een belangrijke inkomstenbron voor Tweakers, zie ook de algemene voorwaarden paragraaf 4.2.xii.
B: Het blokkeert nog wel eens meer dan alleen advertenties, waardoor er dus wel eens onverwachts dingen kapot gaan. Vanwege punt A worden dergelijke bugs ook niet gerepareerd.

Oftewel, zet adblock eens uit en probeer het nog een keer?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Dit past beter in Lieve Devvers en dus verplaats ik hem even. En daarnaast wat Dirk zegt: tegen adblockers hebben we niets zolang je Tweakers maar whitelist. Daarnaast is de kans inderdaad aanwezig dat die blocker dingen stuk maakt, dus zet hem eens uit en kijk dan of het nog steeds niet werkt. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• KRNFLKS
Ah, bedankt! Hij doet t nu :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Mooi, doe ik deze dicht. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups