Hallo mensen.
Ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen want mijn laptop (Sony vaio uit 2009) kan niet meer alle spellen af spelen. ik wil spelen op de hoogste kwaliteit spelen. Ik speel spelen zoals (BF4, WOT, ETS2 en nog meer race/rijspelen.)
Ik wil max. 1500 euro uitgeven waarvan 400 euro voor monitor en toetsenbord of iets minder en dan de rest aan de pc.
Ik ga op een resolutie van 1920x1080 spelen want ik kan geen scherm
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen met men pc maar ook school dingen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil max 1500 euro uitgaan geven met monitor en toetsenbord.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis: Trust MaxTrack Draadloze Muis
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige pc met een monitor en toetsenbord.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel cpu want die heeft betere singlethread performance. AMD voor videokaart want die wordt vaak aangeraden omdat die een betere busgrootte heeft. Asus voor moederbord en videokaart want daar heb ik goede ervaring mee.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte maakt niet uit. Geluidsniveau tot het minimum beperkt en energieverbruik zo laag mogelijk.
• Ga je overklokken?
ja, Ik denk van wel maar heb het nog nooit eerder gedaan.
Dit is mijn voorlopige setup:
PS; heb ik nog een extra kabeltje nodig voor de fan of kan ik dat gewoon inpluggen?
Ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen want mijn laptop (Sony vaio uit 2009) kan niet meer alle spellen af spelen. ik wil spelen op de hoogste kwaliteit spelen. Ik speel spelen zoals (BF4, WOT, ETS2 en nog meer race/rijspelen.)
Ik wil max. 1500 euro uitgeven waarvan 400 euro voor monitor en toetsenbord of iets minder en dan de rest aan de pc.
Ik ga op een resolutie van 1920x1080 spelen want ik kan geen scherm
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen met men pc maar ook school dingen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil max 1500 euro uitgaan geven met monitor en toetsenbord.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis: Trust MaxTrack Draadloze Muis
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige pc met een monitor en toetsenbord.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel cpu want die heeft betere singlethread performance. AMD voor videokaart want die wordt vaak aangeraden omdat die een betere busgrootte heeft. Asus voor moederbord en videokaart want daar heb ik goede ervaring mee.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte maakt niet uit. Geluidsniveau tot het minimum beperkt en energieverbruik zo laag mogelijk.
• Ga je overklokken?
ja, Ik denk van wel maar heb het nog nooit eerder gedaan.
Dit is mijn voorlopige setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,90 | € 192,90 |
1 | Asus Z87-A | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,91 | € 85,91 |
1 | Asus VG248QE Zwart | € 290,90 | € 290,90 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM | € 68,- | € 68,- |
1 | be quiet! Dark Rock 2 | € 57,70 | € 57,70 |
1 | Fractal Design Silent R2, 140mm | € 12,80 | € 12,80 |
1 | CM Storm QuickFire TK Stealth Cherry Brown | € 76,30 | € 76,30 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Seasonic G-Serie 550Watt | € 77,99 | € 77,99 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.258,30 |
PS; heb ik nog een extra kabeltje nodig voor de fan of kan ik dat gewoon inpluggen?