"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hangt er vanaf, je kunt inderdaad een scartkabel kopen, met aan een kant de connector en aan de andere kan 6 tulpjes (video in , en uit, stereo in en uit) Of je kies voor en scartconnector waarop female cinch(tulp) connectoren zijn bevestigd, op die manier kun je kabel op lengte aansluiten.
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Move to Audio/Video
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Wat voor aansluiting heeft je videokaart? Tulp? In dat geval moet je gewoon een kabel SCART-Compositeout hebben..Op vrijdag 08 juni 2001 12:53 schreef siggy het volgende:
Ik wil dus een videorecorde op mn tv kaart aansluiten zodat ik videobanden op mn pc kan bekijken en opnemen...
Als ik het goed heb begrepen van andere topics heb ik dus een scart kabel nodig met tulp plugjes maar wat ik nou niet begrijp is hetvolgende: is dit nou 1 kabel met aan de ene kant scart en aan de andere kant tulp plugjes (ofzoiets) of is het helemaal geen kabel............
ik ben niet echt bekend met deze elektronische hardware.......
alvast bedankt aan diegene die wilt antwoorden.
Dus aan de ene kant scart en de andere kant een mooi (geel) tulpstekkertje..
Of bedoel je het anders?
precies wat ik bedoel!!!Wat voor aansluiting heeft je videokaart? Tulp? In dat geval moet je gewoon een kabel SCART-Compositeout hebben..
Dus aan de ene kant scart en de andere kant een mooi (geel) tulpstekkertje..
Of bedoel je het anders?
Bedankt!
ok, heb dus een scart kabel met 6 tulp uitgangen en het werkt alleen ik moet nu nog het geluid krijgen en dat werkt niet met die tulp uitgangen. denk dat ik daar toch convertertjes voor nodig heb.
Pagina: 1