Ik moet de laatste tijd behoorlijk wat windows herinstallatie doen, afgelopen week heb ik er 5 gedaan.
De her installatie zelf is zo gebeurd (dus gewoon windows er op)
maar alle software weer installeren en de Windows updates kost behoorlijk wat tijd.
Lijkt me mooi als ik een software paket kan samenstellen met alle software die ik er op wil incl de meeste windows updates.
Software die ik automatisch wil installeren:
Microsoft Security esentials
Micorsoft live mail
Deamontools
Adobe flash player
Adobe flash pdf reader
Dropbox
Teamviewer
Winrar
Ik dacht hier het open source programma WPKG voor te gebruiken, dit programma kijkt wat er geïnstalleerd is en de dingen die dat niet zijn worden dan door dit programa geinstalleed.
WPKG automated software deployment
Maar misschien is er er wel een veel beter programma, als ik het gebouwd heb zal ik het programma hier delen als daar animo voor is.
De her installatie zelf is zo gebeurd (dus gewoon windows er op)
maar alle software weer installeren en de Windows updates kost behoorlijk wat tijd.
Lijkt me mooi als ik een software paket kan samenstellen met alle software die ik er op wil incl de meeste windows updates.
Software die ik automatisch wil installeren:
Microsoft Security esentials
Micorsoft live mail
Deamontools
Adobe flash player
Adobe flash pdf reader
Dropbox
Teamviewer
Winrar
Ik dacht hier het open source programma WPKG voor te gebruiken, dit programma kijkt wat er geïnstalleerd is en de dingen die dat niet zijn worden dan door dit programa geinstalleed.
WPKG automated software deployment
Maar misschien is er er wel een veel beter programma, als ik het gebouwd heb zal ik het programma hier delen als daar animo voor is.