hi guy's wat denken jullie
ASUS A7M266
MSI K7T266 Pro
of
MSI K7T266 Pro met raid
er komt een thinderbird 1 ghz op met 256 mb ddr
ASUS A7M266
MSI K7T266 Pro
of
MSI K7T266 Pro met raid
er komt een thinderbird 1 ghz op met 256 mb ddr
Verwijderd
Verwijderd
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
nou heb hem nog niet maar wil hem wel ben nou eenmaal een asus fan heb nu de k7v nog slot aOp vrijdag 08 juni 2001 13:01 schreef X-Terminator het volgende:
Je hebt toch al een ASUS A7M266 (volgens je sig iig). Of heb je hem nog niet?
Als je hem al wel hebt --> Hoe bevalt ie? Ik wil hem nl misschien ook gaan kopen.
Verwijderd
Verwijderd
Eeuuhmm.. Overklokken?? Wat is datOp vrijdag 08 juni 2001 13:04 schreef sub-zero het volgende:
[..]
hoe is de overclockbaarheid ?
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben ook geen epox fan, nog nooit een moederbord van gehadOp vrijdag 08 juni 2001 12:58 schreef sub-zero het volgende:
nee epox wil ik niet ben ik geen fan van
asus of msi iets anders dan dat wil ik niet
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
maakt trouwens allemaal geen reet uit ze hebben byna allemaal de zelfde chipset dus veel verschil merk je nooitOp vrijdag 08 juni 2001 14:28 schreef ken het volgende:
[..]
Ik ben ook geen epox fan, nog nooit een moederbord van gehad
Maar deze is wel het snelste ddr moederbord die nu verkrijgbaar zijn
Zit raid op en kost maar 450,-
Dat je geen epox fan bent vind ik geen goed argument. Ik kijkt gewoon welke goed is, merk maakt voor mij niet veel niks uit
gewoon compleet stabiel en moet natuurlijk goed overklokbaar zijn
en deze bord heeft alle opties die ik wil hebben
Niet op voorraad.
Why not, bang om te solderen. Je kan de multiplier na een soldeer grappie gewoon instellen. En dit is toch echt een mooi en super snel bordje.Op vrijdag 08 juni 2001 13:40 schreef sub-zero het volgende:
nee die overweeg ik inderdaad niet
de a7m266 ook niet meer op het moment denk dat het een abit of msi wordt
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Verwijderd
De raid is vies, verder ben ik het met je eens. Maar ben toch blij dat ik de asus A7M266 heb gekocht(die is toch mooi snellerOp zondag 10 juni 2001 00:04 schreef ken het volgende:
Epox komt overal het beste uit de testen
goed over te klokken
stabiel
goed geprijst
Raid
Wat wil je nog meer
Ik wou eigelijk wachten op de abit maar die komt pas na 3 weken en op de verbeterde via chip kan ik ook niet wachten
Dus ik ga voor de epox
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is de epox in alle testen sneller dan de asus (Alle revies die ik tot nu toe heb gelezen)en wat bedoel je met raid is vies???[b]Op zondag 10 juni 2001 22:05 De raid is vies, verder ben ik het met je eens. Maar ben toch blij dat ik de asus A7M266 heb gekocht(die is toch mooi sneller )
Verwijderd
Dat is al heel mooi, maar je vergeet nog EEN voordeel van de Epox: 6 PCI slots...Op zondag 10 juni 2001 00:04 schreef ken het volgende:
Epox komt overal het beste uit de testen
goed over te klokken
stabiel
goed geprijst
Raid
Die raid is een bagger raid, koop dan meteen een promise ofzowOp maandag 11 juni 2001 00:53 schreef ken het volgende:
[..]
Volgens mij is de epox in alle testen sneller dan de asus (Alle revies die ik tot nu toe heb gelezen)en wat bedoel je met raid is vies???
Verwijderd
Maar ik vind die MSI tofch beter.. heel veel andere reviews komt ie er supergoed uit en hij heeft RAID wat ik dus wel ga gebruiken.Op maandag 11 juni 2001 17:00 schreef Genotix het volgende:
[..]
ome tom aan het woord
Verwijderd
Staat niks bijzonders, en die site waar wel tests staan daar zou de Gigabyte ook sneller zijn dan de asus. En dan kan ik je toch vertellen dat die asus volgens Ome Tom die gigabyte eruit presteerd, dan geloof ik toch eerder Ome Tom, zijn er geen betere sites?? met die vergelijking.Op maandag 11 juni 2001 17:26 schreef ken het volgende:
kijk maar bij tweakers.net en zoe de epox op
in alle revies is die sneller
Verwijderd
pc2400 kan hogere cas aan en hogere fsb dacht ik, maar als je ceucial pc2100 koopt dan haal je het ook makkelijk. Dus ik zou de crucial nemen.Op maandag 11 juni 2001 22:17 schreef Mannekino het volgende:
Trouwens ik ga die MSI dus kopen. Met Corsair CAS2 pc2400 kan die eigenlijk wel. Of hooeft dat niet persee PC2100 tezeijn. En wat is het verschil.
<net scooter gerden zonde rhandschioen me handen zijn lam>
erg bagger is het niet, maar als je raid-onboard wilt hebben kan je beter gaan voor de promise, en die zit niet op de ddr-bordjes, tenminste nog niet gezien. Dus als je dan toch echt raid wilt gebruiken dan zou ik dus een pci-slot gaan vullen met een promise kaartje.Op dinsdag 12 juni 2001 08:50 schreef willemj het volgende:
Ehm... ik heb de Epox besteld (o.a. voor onboard Raid), maar er zijn een paar reacties over die 'bagger-raid-chip' op de Epox, is dat Highpoint chippie niet goed ofzo?
ooit wel is gehoord van cas 2 en 3. Cas 2 is sneller. De pc2100 is cas 2,5 en pc2400 is cas 2, maar mijn cucial loopt makkelijk op cas 2 en op 150fsb dus ga gewoon voor goed pc2100 geheugen en dan is het gelijk aan het pc2400 geheugen.Op dinsdag 12 juni 2001 16:14 schreef 001Michael het volgende:
[..]
Wasda ?
Jij snapt hem helemaal nuOp dinsdag 12 juni 2001 19:53 schreef 001Michael het volgende:
Crucial is dus een merk en cas is een type geheugen/of bepaalde geheugenslot op je mobo ?
Het is me nog een beetje vaag ik heb er al weleens vaker van gehoord maar ik snapte het nut er nooit van.