Beste heren en dames,
Ik wil graag een pc bouwen. Ik heb dit nog nooit gedaan en het lijkt me gewoon helemaal fantastisch
. Ik heb zelf al iets samensgesteld, maar wil misschien nog wat tips. Het meeste uit mijn portemonnee halen zeg maar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gaming (skyrim +mods), multimedia (downloading geen disc drive), office en splashtop (pc remote voor android)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 500 euro aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb een 2tb 5400rpm hard disk van seagate, monitor (1080p), muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik hieronder heb aangegeven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag de cooler master elite 130. Dit vind ik gewoon een mooie case. Tenzij iemand natuurlijk goeie argumentatie heeft om hem niet te pakken!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zolang het geluid niet op een stofzuiger lijkt vind ik het goed!
Wat ik tot nu toe heb!
Alle hulp en tips zijn welkom! De 2tb hard disk is zonder kabel. Deze kosten komen er natuurlijk bij? Wat gaat me dit ongeveer extra kosten?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten!
Miikit
Ik wil graag een pc bouwen. Ik heb dit nog nooit gedaan en het lijkt me gewoon helemaal fantastisch
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gaming (skyrim +mods), multimedia (downloading geen disc drive), office en splashtop (pc remote voor android)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 500 euro aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb een 2tb 5400rpm hard disk van seagate, monitor (1080p), muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik hieronder heb aangegeven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag de cooler master elite 130. Dit vind ik gewoon een mooie case. Tenzij iemand natuurlijk goeie argumentatie heeft om hem niet te pakken!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zolang het geluid niet op een stofzuiger lijkt vind ik het goed!
Wat ik tot nu toe heb!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 70,30 | € 70,30 |
| 1 | MSI FM2-A75IA-E53 | € 72,94 | € 72,94 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 '13Series | € 143,- | € 143,- |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 41,87 | € 41,87 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,99 | € 36,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 76,45 | € 76,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 498,55 | |
Alle hulp en tips zijn welkom! De 2tb hard disk is zonder kabel. Deze kosten komen er natuurlijk bij? Wat gaat me dit ongeveer extra kosten?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten!
Miikit