Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SSID announcing, Nederlander ontwikkelt anti-tracking-app Pr

Pagina: 1
Acties:

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
Een suggestie voor onderstaand artikel:
nieuws: Nederlander ontwikkelt anti-tracking-app Pry-fi

Wellicht dat het een idee is om nog even de informatie uit mijn post (en reactie daarop) mee te nemen? Dit is namelijk een net zo essentieel deel van het programma en tevens een deel dat bij velen onbekend is, maar een enorm privacy risico is van WiFi:
GENETX in 'nieuws: Nederlander ontwikkelt anti-tracking-app Pry-fi'

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Nuttig, regeltje toegevoegd. Thanks!

Abort Retry Fail?

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
En misschien een idee om te linken naar de discussie in het HK topic waarin ik dit idee min of meer opperde een dikke week terug?

WiFi tracking in winkels, hoe verslaan we het systeem?
Bouw een appje dat mac-adressen genereert en er in zo'n trackingwinkel honderden per minuut uitzendt. Dat maakt alle data die de winkel binnenkrijgt direct onbruikbaar. Ze weten immers niet welke van een 'echte' klant zijn en welke gegenereerd worden. Als voldoende tweakers met zo'n app rondlopen en activeren tijdens het winkelen, wordt alle data accuut onbruikbaar. Conversie zal dalen, men zal zich op hoofdkantoren afvragen hoe het kan dat het slecht lopende filiaal in Schubbekutteveen ineens 2000 bezoekers per dag trekt maar nooit iets verkoopt, en nog belangrijker, misschien houden ze er wel gewoon mee op.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 15:40
Kurkentrekker schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:33:
En misschien een idee om te linken naar de discussie in het HK topic waarin ik dit idee min of meer opperde een dikke week terug?

WiFi tracking in winkels, hoe verslaan we het systeem?

[...]
Het is lullig om te linken naar een HK topic waar een groot gedeelte van de mensen op de FP niet in kan natuurlijk.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]