Toon posts:

is een Ipad air voor mij een goede keuze

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik geef taaltrainingen en gebruik momenteel een zware (gewicht) laptop, naast alle andere mappen etc is dit een gesjouw elke keer. Ik overweeg een Ipad Air.Ik heb hem nodig voor geluidsopnames afspelen, opzoeken op internet tijdens de lessen,filmpjes videos afspelen. Is de geluidskwaliteit voldoende of moet ik aparte speakertjes aanschaffen. En een toetsenbord apart? Of gaan voor een een lichte laptop van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 19:10
Pak er eens eens in handen in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel, heb ik geen tijd voor ik wil even online bestellen, vandaar mijn vraag. Uiteindelijk heb ik niet veel antwoord van je gekregen op min praktische vragen, dacht dat een online forum daarvoor bedoeld was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40

franssie

Save the albatross

Niet alle online forums zijn bedoelt om lukweg vragen te stellen, daarnaast (lees FAQ, is op elk forum gewenst) is je vraagstelling dermate onduidelijk dat het eigenlijk niet mogelijk is om een goed antwoord te geven.
Ja natuurlijk is het mogelijk om op een iPad (air/non-air) geluid af te spelen en zelfs video.
Als je aangeeft hoeveel mensen het zouden moeten kunnen horen etc, en dan nog zijn de meeste antwoorden geldig voor de meeste apparaten,

Dus leg eerst uit wat je wilt bereiken, en ga dan pas over een oplossing nadenken ipv te vragen of je oplossing voldoet ...

//edit en welkom op tweakers! Met het zoeken van die oplossing is hier zeker voldoende ervaring aanwezig!

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 02-02-2014 01:10 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
Een ipad (of elke tablet) geeft genoeg geluid zodat degene die naast je zit het ook kan horen. Prima voor 1 op 1 onderwijs. Totaal ongeschikt voor een klaslokaal of collegezaal. Het is vergelijkbaar met het geluid van je telefoon.

Je kan een tablet ook niet zomaar aansluiten op een externe monitor of beamer. Daar heb je een verloopkabel voor nodig.
Zonder beamer of grote TV om er op aan te sluiten is het niet geschikt voor een klaslokaal. maar dat is een laptop eigenlijk ook niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:22
Wat ik hier lees is beter geschikt voor de Microsoft surface (pro). Die heeft een toetsenbord, mooi scherm, stevig, licht, prachtig en hard geluid(voor tablets) en ook nog eens word. Wat wil je nog meer?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Pagina: 1