Ik heb zojuist windows 7 verruild voor windows 8.1, maar ik krijg mijn uitgebreide desktop niet voor elkaar.
Ik heb een AsRock Z77 Extreme 4, met een ACER AL1711 op de VGA uitgang
Een LG Flattron E2251 hangt via DVI aan mijn Gigabyte GV-N670OC-2G (hoofdscherm)
Dat werkte onder win7 prima, maar nu zie ik onder win8.1 in het config scherm 'Screen Resolution' wel de twee schermen (ze hebben ook allebei beeld , met allebei een taakbalk)
Maar in het Nvidia control panel wordt maar één monitor gevonden (die LG die ook aan de GTX670 hangt)
Ik had graag weer alleen de taakbalk op het LG scherm.
Het malste is dat als je in het Nvidia control panel op identify displays klikt, hij het 'hoofd scherm' als 1 markeert en het andere als 5 (dat getal is logisch, maar waarom detecteert hij het scherm dan niet?)
Ben een beetje door mijn ideeën heen. Suggesties zijn welkom
Ik heb een AsRock Z77 Extreme 4, met een ACER AL1711 op de VGA uitgang
Een LG Flattron E2251 hangt via DVI aan mijn Gigabyte GV-N670OC-2G (hoofdscherm)
Dat werkte onder win7 prima, maar nu zie ik onder win8.1 in het config scherm 'Screen Resolution' wel de twee schermen (ze hebben ook allebei beeld , met allebei een taakbalk)
Maar in het Nvidia control panel wordt maar één monitor gevonden (die LG die ook aan de GTX670 hangt)
Ik had graag weer alleen de taakbalk op het LG scherm.
Het malste is dat als je in het Nvidia control panel op identify displays klikt, hij het 'hoofd scherm' als 1 markeert en het andere als 5 (dat getal is logisch, maar waarom detecteert hij het scherm dan niet?)
Ben een beetje door mijn ideeën heen. Suggesties zijn welkom
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670