Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met Joomla installatie op Localhost XAMPP.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie avond,

Ik probeer Joomla 2.5 te installeren op XAMPP.
De installatie gaat goed, tot bij stap 4 "Database", dan blijft de Joomla Installatie maar draaien en draaien..

Ik heb XAMPP als Administrator gedraaid, services geïnstalleerd, en poort op 8080 gedaan, zoals altijd..
En tevens de Database zelfde naam genoemd en gedaan op MySQLi, maar tevergeefs..

Wat zou het kunnen zijn?
Ik heb een Windows 8.1 machine, met alle drivers en updates..

UTorrent heb ik verwijderd, Anti-Virus tijdelijk uitgeschakeld, maar dat helpt ook niet.
Alvast bedankt mensen..

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-11 17:53
Krijg je een fout? Zo ja, welke fout? Kijk anders een in de php/apache error logs, misschien dat daar meer in staat.

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 21:09
http://lmgtfy.com/?q=joomla+step+4+stuck
Misschien handig om eerst even te zoeken voordat je zo'n vraag stelt. Als je het t bij google in typt Zie je al snel dat je niet de enige bent net dit probleem. Graag eerst zelf proberen

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb dat een tijdje geleden ook voorgehad, ik heb toen gewoon manueel de .sql bestanden in mysql uitgevoerd.