Ik kan m'n Vodafone abo verlengen: 300 min, onbeperkt sms en 1gb voor 28,- per maand (2 jaar) en gratis Note 3. Goede deal? Ik ben bang dat het toestel te groot is. Overigens is deze actie tijdelijk, voor andere toestellen (bijv. S4) moet ik bijbetalen.
Klinkt als een goede deadl, al kan je volges mij voor iets meer (€34 p/m) "red" met onb bel, sms en 2GB data doen. Geen idee of je dan ook de Note 3 gratis hebt.
Ik kijk net op pdashop en zie dat hij daar fors duurder is. Wat nog "vreemder" is, is dat je daar bij verlenging meer betaald dan bij een nieuw bonnement.
Ik kijk net op pdashop en zie dat hij daar fors duurder is. Wat nog "vreemder" is, is dat je daar bij verlenging meer betaald dan bij een nieuw bonnement.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
5,7 Inch, je weet dat ik gemiddeld gezien grote handen heb en 5" al groot vind? (Ik ga dan uit van volwassen maten).
Sowieso, waarom zou je Vodafone willen hebben? Allemaal leuk en aardig maar vriend van mij was 350 MB buiten bundel door foutje en moest lekker 195 euro bijlappen, daar heb ik bij Tele2 geen last van.
Sowieso, waarom zou je Vodafone willen hebben? Allemaal leuk en aardig maar vriend van mij was 350 MB buiten bundel door foutje en moest lekker 195 euro bijlappen, daar heb ik bij Tele2 geen last van.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik ga er vanuit dat je verlengt met Vodafone Red Essential? Zoja dan is het een goede deal omdat je normaal 300+ euro moet bijbetalen voor de Samsung Galaxy Note 3.
Ik weet niet wat jij iets meer vind maar 6 euro vind ik een zeer aanzienlijk bedrag.Koos2009 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:59:
Klinkt als een goede deadl, al kan je volges mij voor iets meer (€34 p/m) "red" met onb bel, sms en 2GB data doen. Geen idee of je dan ook de Note 3 gratis hebt.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Overigens kunnen meer mensen hier gebruik van maken, pm me maar (ben bang dat de aanbieding andere opgemerkt wordt)
Kuusj: Het is maar net wat je wilt natuurlijk, €6 p/m meer is veel voor degenen die niet meer nodig hebben.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Abbo nemen, Note verkopen, echte telefoon in plaats van een tablet kopen.
Dat is wat ik zou doen, maarja, ik heb voor een man niet al te grote handen. 4" vind ik het lekkerste werken, al maakt wat groter in landscape niet uit.
Dat is wat ik zou doen, maarja, ik heb voor een man niet al te grote handen. 4" vind ik het lekkerste werken, al maakt wat groter in landscape niet uit.
People as things, that’s where it starts.
Abo besteld, note 3 komt woensdag:) Ik denk idd dat ik 'm verkoop
Mag ik vragen waar jij die aanbieding vandaan hebt? Stond hij tussen jou aanbiedingen?
Ik mag hem ook verlengen, maar ik kan hem voor 43 krijgen zonder bij te betalen....
Ik mag hem ook verlengen, maar ik kan hem voor 43 krijgen zonder bij te betalen....
Pagina: 1