Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb niet echt een probleem maar wel een vraagje en ik denk dat jullie er meer verstand van hebben.
Ik heb al 8 maanden mijn g9300+ op ebay gekocht en ben er echt super tevreden over.

Maar een paar gasten uit mijn klas hebben de orginele s3 en die hebben al een aantal updates gehad.
Nu weet ik dat mijn telefoon geen echte s3 is maar een oudere android versie.

Is er wel een mogelijkheid om deze te update?

Hij heeft nu jellybean versie 4.1.1., mijn buildnummer =e1920_v77_zlh_9p017 asx.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je zelf al gezocht naar een update voor je toestel? Ik mis hier nogal wat eigen inzet.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Het enigste antwoord hierop is: nee.
Had je maar geen namaak moeten kopen...
Software en hardware van de 'echte' S3 is anders, dus die update voor de S3 kun je ook niet gebruiken.

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:06:
Het enigste antwoord hierop is: nee.
Had je maar geen namaak moeten kopen...
Software en hardware van de 'echte' S3 is anders, dus die update voor de S3 kun je ook niet gebruiken.
Of überhaupt geen Chinees toestel. :P met de gewone niet namaak toestellen gaat het net zo slecht het qua updates. :P

• dutchgio
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:14:
[...]

Of überhaupt geen Chinees toestel. :P met de gewone niet namaak toestellen gaat het net zo slecht het qua updates. :P
Op dit moment heb ik nog geen software update gehad die ook de android versie verhoogd ;)
Bij de vorige 'dualcore generatie' is er wel een update van 4.0 naar 4.1 geweest, en voor sommige ZTE's is er ook een update naar 4.2 geweest.

Er is wel een update naar KitKat belooft door de Soc-leverancier, maar niet verder gespecificeerd voor welke 'generatie' toestellen.

Maar update of niet, uiteindelijk wegen de baten toch meer op tegenover de kosten om wel een chinees toestel te halen :9

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 01-02-2014 23:23 ]

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:22:
[...]

Op dit moment heb ik nog geen software update gehad die ook de android versie verhoogd ;)
Bij de vorige 'dualcore generatie' is er wel een update van 4.0 naar 4.1 geweest, en voor sommige ZTE's is er ook een update naar 4.2 geweest.

Er is wel een update naar KitKat belooft door de Soc-leverancier, maar niet verder gespecificeerd voor welke 'generatie' toestellen.

Maar update of niet, uiteindelijk wegen de baten toch meer op tegenover de kosten om wel een chinees toestel te halen :9
Dat is een ander verhaal. De baten zijn erg groot inderdaad. Maar ging me er even om dat het niet updaten naar nieuwe Android versies niet alleen van toepassing is op namaak maar ook op originele modellen (dus de jiayu's en dergelijken in deze wereld) voordat TS denkt een normale telefoon uit China kopen inplaats van een namaak is de oplossing voor updates.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:46:
Heb je zelf al gezocht naar een update voor je toestel? Ik mis hier nogal wat eigen inzet.
Jaa ik heb al gezocht maar kon hier niet veel over vinden omdat er niet veel mensen zijn met mijn toestel.
Normaal ben ik ook niet van de namaak dingen ofzo maar dit was het proberen waard en ik ben er nog steeds super tevreden mee.

Update is eigelijk ook niet nodig maar ik dacht misschien is bij een update een ander menu ofzo.
Uit jullie reacties kan ik afleiden dat updaten er voor mij niet in zit?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Je kan ook een launcher downloaden voor een andere menu :+

Dat terzijde, de betere chinese toestellen zoals Xiaomi, Oppo of Meizu (en Huawei natuurlijk) hebben meer mogelijkheden qua updates, de namaak telefoons zijn vaak van een vaag merk en je zal meestal nooit een update krijgen.

Maar Android 4.1.1 valt mee, ik ken zat mensen met Gingerbread.

Verwijderd

Topicstarter
Mizgala28 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:17:
Je kan ook een launcher downloaden voor een andere menu :+

Dat terzijde, de betere chinese toestellen zoals Xiaomi, Oppo of Meizu (en Huawei natuurlijk) hebben meer mogelijkheden qua updates, de namaak telefoons zijn vaak van een vaag merk en je zal meestal nooit een update krijgen.

Maar Android 4.1.1 valt mee, ik ken zat mensen met Gingerbread.
Is gingerbread een niet zo'n fijn besturingsysteem dan?

• dutchgio
  • Nu online
Jawel, maar gewoon oud, en dan is de ondersteuning minder.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:42:
[...]

Is gingerbread een niet zo'n fijn besturingsysteem dan?
Zoals al genoemd, zwaar verouderd systeem.

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Android 4.1 kan nog prima mee, al zeg ik het zelf. Je had natuurlijk kunnen verwachten dat je geen updates krijgt voor je clone.

:)

Pagina: 1