• skyronster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb hier een heel apart probleem. Het betreft hier een Aldi tv ik geloof van MT Logic. Maar om de een of andere reden blijft de tv geluid geven terwijl hij op mute staat. Ook als ik het volume aan pas blijft het volume niveau het zelfde. Enig resultaat is is de equalizer aanpassen. Maar dit is niet optimaal. En via de equalizer kan ik het niet helemaal muten. Wat kan hier het probleem van zijn? Tv is gereset. Ook als er een koptelefoon word ingeplugd komt er geluid uit de koptelefoon en de tv. Maar van beide is het volume niet regelbaar. Heb je een suggestie laat het even weten. Kan ik weer verder klote aan dat ding.

P.s. Het ligt niet aan de afstandsbediening. Die werkt gewoon perfect.

[ Voor 6% gewijzigd door skyronster op 01-02-2014 19:53 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De TV komt van de Aldi en is van een fantasiemerk dus je zal er - gelukkig - niet al te veel geld voor betaald hebben. Ik zou zeggen: geen tijd aan verspillen en naar de milieustraat brengen dat kloteding. :+

• skyronster
Daar heb je gelijk in, Gebruik hem nu op dit moment ook als externe monitor en dan werkt die perfect. Draadloze muis en toetsenbord er bij. Alleen het plan is het ding door te verkopen (ben er zelf zwaar op tegen omdat ik hem zelf liever wil gebruiken als monitor) Maarja, dan moet die toch wel gefixed zijn. We hebben hem gratis kunnen ophalen. Het liefste hou ik hem zelf. Maar ons pap wil hem doorverkopen. Beetje jammer voor een aardig beeldscherm.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Nou, simpele win-win: zeg tegen je pap dat het niet te fixen is en dat niemand hem wil. Dan kan je hem gewoon blijven gebruiken en zadel je niet iemand anders met een defecte TV op.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het enige wat ik kan bedenken is dat de TV denkt dat er externe speakers gebruikt worden (via een receiver o.i.d.) en dan is het normaal dat hij geen volumeaanpassingen doet, dat doe je immers met de versterker waar je hem op hebt aangesloten. Ook steek je normaal de koptelefoon in die versterker. Maar als een dergelijke setting niet te vinden is in het menu denk ik dat het over en uit is. Het loont (denk ik) niet om hem te laten repareren, zeker niet bij een dergelijk B-merk.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• skyronster
Dan zou het dus kunnen zijn dat er onder andere iets mis is met de RGB / scart of HDMI aansluitingen?
Software update is niet optimaal. De tv kan niet bij de software servers dus mocht het een softwarematig probleem zijn dan is dit niet te verhelpen op dit moment.
Pagina: 1