Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik zie dat de reacties waar ik op reageerde er niet meer zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door jopie op 01-02-2014 18:31 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kunnen we dan ook de cheering Hilters verwijderen? Want ik vind dat nogal hypocriet: wel vrolijk zwaaiende Hitler-smileys, maar geen poll.
Waar ligt de grens dan? En over hoeveel tijd mag dit wel?
[ Voor 11% gewijzigd door Ardana op 01-02-2014 18:56 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
expliciet subjectief geformuleerd.zwahiel schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:40:
Vind dit niet echt gepast...
Leuk als moderators zelf gaan beslissen welke topics open en dicht mogen.
Daar ben je Mod voor. Meldt je aan, dan mag je het wellicht ook...Saturnus schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:04:
[...]
Leuk als moderators zelf gaan beslissen welke topics open en dicht mogen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Afhankelijk wat je onder "hierover' verstaat, ja.Ardana schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 18:54:
Dus, een serieuze discussie hierover mag wel,
Afhankelijk van context en lading, in principe ja. Niet-grappige uitvoeringen zoals deze verkleind de kans aanzienlijk.maar er mogen geen grapjes over gemaakt worden.
Er is geen ban op Adolf & co in zijn algemeenheid.Kunnen we dan ook de cheering Hilters verwijderen? Want ik vind dat nogal hypocriet: wel vrolijk zwaaiende Hitler-smileys, maar geen poll.
Als iets echt grappig of echt serieus is dan past het altijd wel ergens. Uitvoering en context doen er toe.Waar ligt de grens dan? En over hoeveel tijd mag dit wel?
Nu je het zegt, ik zoek nog een mod voor SGFiber schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:07:
[...]
Daar ben je Mod voor. Meldt je aan, dan mag je het wellicht ook...