Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 15:14
Hallo

Ik heb al jaren een Logitech Z4 set en hij voldoet me prima. Erg mooi geluid.
Maar sinds ongeveer een week vertoont de subwoofer (waar alle aansluitingen op zitten) wat kuren. De uitgang naar de rechter speaker doet het soms niet meer. Als ik dan de stroom van de subwoofer af haal en er weer op (stekker eruit en erin) dat hij weer normaal.
Ik had al gecontroleerd of het aan de box ligt, maar het ligt echt aan de aansluiting. Ik heb er ook al wat contactspray in gespoten maar die heeft niet geholpen.

Heeft iemand ervaring hiermee? Wat kan ik het beste doen? Proberen te repareren? Kan ik een losse subwoofer kopen waarom mijn speakers aan kunnen hangen + de 'remote' (aparte kistje voor op bureau met volume en aan- uitknop)?

Afbeeldingslocatie: http://www.itusozluk.com/image/logitech-z4_211959.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 01:08
Misschien kan je beginnen met de contacten opnieuw te solderen op het bordje dat in de subwoofer aan de achterkant zit, misschien is er door de jaren heen het soldeer een beetje gaan basten wat problemen kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
Speakerfreak95 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:42:
Misschien kan je beginnen met de contacten opnieuw te solderen op het bordje dat in de subwoofer aan de achterkant zit, misschien is er door de jaren heen het soldeer een beetje gaan basten wat problemen kan geven.
Ik heb gisteren geprobeerd de chip eruit te halen. Aan de achterkant zitten schroeven en toen ik die losmaakte kwam et bordje los. Maar ik kon hem er niet uit halen omdat er nog allemaal kabels aan vastzitten aan de binnenkant. Zou ik ook de voorkant los moeten maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

TommieW

Numa numa.

Voordat je er iets aan doet, kan je beter contact opnemen met Logitech. Vaak levert Logitich uitstekende service.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
TommieW schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:44:
Voordat je er iets aan doet, kan je beter contact opnemen met Logitech. Vaak levert Logitich uitstekende service.
Maar ik heb helemaal geen bonnen of wat dan ook. Zou dat geen problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:21
Nou, daar kom je pas achter als je logitech belt ;)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

TommieW

Numa numa.

Cornholio schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:45:
[...]

Maar ik heb helemaal geen bonnen of wat dan ook. Zou dat geen problemen opleveren?
Meestal hoef je geen bon te laten zien. Het serienummer is vaak genoeg.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Pagina: 1