Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
zojuist weer begonnen met S3, beloofd toch wel weer erg goed te worden. lekkere sfeer meteen al weer.
Ik heb echt genoten!Haas schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:19:
Ik hoop ook op een super seizoen met de kwaliteit van seizoen 1. De eerste twee afleveringen hebben wel al een beetje die sfeer. (80's is ook fijn)
De afleveringen zijn trouwens te bekijken via Ziggo Go films & series![]()
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
- We got an ending I guess.
- But I don't, uh...
- hmm.
- Do you feel like any kinda closure?
- I don't
- Me neither
- But I don't, uh...
- hmm.
- Do you feel like any kinda closure?
- I don't
- Me neither
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Het zal natuurlijk lastig worden om het niveau van het eerste seizoen aan te tikken, maar ik heb zeker weer genoten. Beetje (te) traag op momenten, en had misschien iets meer van het verhaal verwacht. Maar acteerwerk was subliem. Dikke 8 van mij
Vond het echt wel een seizoen even goed als de eerste. Het had andere kwaliteiten maar ik heb echt genoten. Vooral van Roland heb ik genoten, wat was hij sterk zeg. Ga maar weer eens alle seizoenen, inclusief deze bingewatchen achter elkaar.
Hier er ook weer doorheen, toch wel een goed seizoen hoor. Deze serie is toch wel bovengemiddeld.
Seizoen 3 was weer prima, niet zo uitzonderlijk goed als seizoen 1, maar beter dan seizoen 2.
De structuur voelt eerlijk gezegd voelt het nogal gezocht, een raamvertelling over drie tijdsperioden heen in combinatie met een demente hoofdpersoon, maar het werkt wonderwel. Ik vind het heel knap hoe ze het gevoel van verwarring en ontaardheid van de hoofdpersoon weten te brengen zonder dat het voor de kijker onduidelijk wordt, je weet eigenlijk altijd precies in welke tijd we zijn en waarom.
De structuur voelt eerlijk gezegd voelt het nogal gezocht, een raamvertelling over drie tijdsperioden heen in combinatie met een demente hoofdpersoon, maar het werkt wonderwel. Ik vind het heel knap hoe ze het gevoel van verwarring en ontaardheid van de hoofdpersoon weten te brengen zonder dat het voor de kijker onduidelijk wordt, je weet eigenlijk altijd precies in welke tijd we zijn en waarom.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Seizoen 3 was weer erg sterk!
Heel anders dan seizoen 1, ik vond de focus nu veel meer liggen op de persoon en het verhaal dan echt de zoektocht naar verdachten en de oplossing. Het eerste seizoen heeft bij mij een cult status van beste detective seizoen ooit, dus ben ook een beetje bang om dat kapot te maken door het opnieuw te kijken
Maar voor zover ik me kan herinneren heel anders dus.
En wat is die Mahershala Ali een geweldenaar zeg, qua acteerprestatie echt buitencategorie wat mij betreft
Heel anders dan seizoen 1, ik vond de focus nu veel meer liggen op de persoon en het verhaal dan echt de zoektocht naar verdachten en de oplossing. Het eerste seizoen heeft bij mij een cult status van beste detective seizoen ooit, dus ben ook een beetje bang om dat kapot te maken door het opnieuw te kijken

En wat is die Mahershala Ali een geweldenaar zeg, qua acteerprestatie echt buitencategorie wat mij betreft
Het eerste seizoen inmiddels een aantal keren herbekeken en het blijft ijzersterk (en niet alleen door de aanwezigheid van Alexandra DaddarioFranco10 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:56:
Het eerste seizoen heeft bij mij een cult status van beste detective seizoen ooit, dus ben ook een beetje bang om dat kapot te maken door het opnieuw te kijken
Seizoen 2 daarentegen..
Net klaar met seizoen 3,jammer dat het weer is afgelopen.En het einde kon beter eigenlijk,heb best veel vragen over de laatste aflevering waarvan ik nooit een antwoord zal krijgen.
Verder genoten van het acteerwerk,was super.Top serie behalve dat seizoen 2 iets minder sterk was.
Verder genoten van het acteerwerk,was super.Top serie behalve dat seizoen 2 iets minder sterk was.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Seizoen 4 begint weer lekker mysterieus. Bevalt mij nu al beter dan seizoen 2 en 3 en hopelijk houdt hij dat mysterieuze lekker lang vast!
Het zit er weer op, vond het einde echt tegenvallen en als ik de comments zo lees onder deze video ben ik niet de enige.
[ Voor 27% gewijzigd door Greatsword op 20-02-2024 19:26 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ja, vond het ook teleurstellend allemaal. Geen spanning meer en met name de vrouwelijke karakters vond ik gewoon irritant op het eind.Greatsword schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:19:
Het zit er weer op, vond het einde echt tegenvallen en als ik de comments zo lees onder deze video ben ik niet de enige.
[YouTube: TRUE DETECTIVE: NIGHT COUNTRY Ending Explained!]
De serie begon goed, maar helaas...
gelukkig dat smaken verschillen... vond dit echt van begin tot einde rete goed.
Gelukkig geen vliegende schotel, mooie donkere atmosfeer (het was ook nacht :-)).. eindelijk weer eens naar hbo gekeken
Gelukkig geen vliegende schotel, mooie donkere atmosfeer (het was ook nacht :-)).. eindelijk weer eens naar hbo gekeken