ik ben ook opzoek naar een mini gamesysteem ter vervanging van mijn laptop die nu bij mijn vriendin staat:
T8300
4Gb geheugen
Geforce 8400Gs
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
af en toe een serie en filmpje downloaden en deze op de tv bekijken
spelletjes op full hd spelen denk hierbij aan team fortress 2, counter strike source.
de nieuwste spellen zou leuk zijn maar deze mogen gewoon op low of medium gedraaid worden. zolang het maar full hd is
•Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk zeg 400 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
alle randapparatuur heb ik al
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wishlist hieronder
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen merk voorkeuren
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
een zo'n klein mogelijk stil systeem. Er ligt geen netwerkkabel naar boven dus internet gaat via wifi
•Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
dit had ik in gedachten. voeding zou wel overkill zijn maar was 1 van de goedkoopste modulaire voedingen.
T8300
4Gb geheugen
Geforce 8400Gs
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
af en toe een serie en filmpje downloaden en deze op de tv bekijken
spelletjes op full hd spelen denk hierbij aan team fortress 2, counter strike source.
de nieuwste spellen zou leuk zijn maar deze mogen gewoon op low of medium gedraaid worden. zolang het maar full hd is
•Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk zeg 400 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
alle randapparatuur heb ik al
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wishlist hieronder
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen merk voorkeuren
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
een zo'n klein mogelijk stil systeem. Er ligt geen netwerkkabel naar boven dus internet gaat via wifi
•Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 80,- | € 80,- |
| 1 | MSI FM2-A75IA-E53 | € 72,94 | € 72,94 |
| 1 | Seagate Momentus ST500LM012, 500GB | € 35,98 | € 35,98 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 41,87 | € 41,87 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Corsair CX430M | € 41,99 | € 41,99 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 62,80 | € 62,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 400,48 | |
dit had ik in gedachten. voeding zou wel overkill zijn maar was 1 van de goedkoopste modulaire voedingen.