_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik zou iig even kijken naar:
CM haf x nvidia edition. Duur, wel ruim.
Bitfenix Colossus mATX. Vergelijkbaar met prodigy maat, en je kan de led strip op groen laten staan
DS Cube. MATX en erg leuk om te zien, veel kleurtjes en evt met window. Maar dan weer geen groen
Andere kleuren mag ook, groen is niet perse een pre. De rood en de oranje van die Bitfenix serie is ook gewoon iets.Ik weet dat het tricky is maar daarom wil ik juist zoiets hebben omdat je het niet vaak tegenkomt.Foritain schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:28:
Groen is tricky. Tenzij je het met leds wil oplossen.
Ik zou iig even kijken naar:
CM haf x nvidia edition. Duur, wel ruim.
Bitfenix Colossus mATX. Vergelijkbaar met prodigy maat, en je kan de led strip op groen laten staan
DS Cube. MATX en erg leuk om te zien, veel kleurtjes en evt met window. Maar dan weer geen groen
Ledjes en modden wil ik eigenlijk niet. Liefste die dingen uitzetten ook bijvoorbeeld
DS Cube had ik ook al gezien maar vind het jammer dat die zijkanten zwart zijn.
pricewatch: Corsair Graphite 230T Windowed Orange

Dit zou ik als alternatief willen dan wanneer ik voor ATX ga. Beetje om de stijl aan te geven.
Lian-Li heeft ook een toffe M-ATX kast maar die is ook erg erg erg prijzig.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Had je al overwogen om gewoon voor je favoriete kast te gaan, en dan de geluidskaart extern te houden? Is wellicht minder "inleveren" voor je dan zaken als SLI/CF niet hebben. Prodigy kan los daar van toch flink wat andere componenten kwijt.
Staat mij inderdaad niet aan. Liefste ook M-ATX of kleiner. ATX is dan wel een hele stap als je ook naar ITX aan het kijken bent. Ik heb nu ook al een M-ATX kast voor mijn 2e PC en eigenlijk is dat een prima formaat. Dat is het probleem.Foritain schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:52:
Is ook een leuke optie inderdaad. Lian Li is zeker niet verkeerd om te zien, maar wel vaak aan de prijs inderdaad. NZXT heeft ook wel een paar rode cases (Phantoms) die kwalitatief prima zijn, maar wel altijd met een wat "aparter" design, wat je wellicht niet aan staat.
Lian-Li gaat ongeveer voor de 150 euro dan
Heb ik ook over na gedacht maar dan moet ik weer investeren in een externe kaart via USB. Daarnaast heb ik liever het via PCI/PCI-e Ook omdat dan alles zo compact mogelijk blijft en heb je minder kabels en alles over je bureau lopenHad je al overwogen om gewoon voor je favoriete kast te gaan, en dan de geluidskaart extern te houden? Is wellicht minder "inleveren" voor je dan zaken als SLI/CF niet hebben. Prodigy kan los daar van toch flink wat andere componenten kwijt.
Nee nwil niet blauw en het is een beetje to much fancy glaasjes en ledjes.
Dat is juist zo fijn aan die Bitfenix dingen of Lian-Li. Ze zijn apart maar niet flashy.
Alternatief is gevonden

Groen of Oranje
Pakt M-ATX op.
Ze staan nu op onbeschikbaar maar op Alternate.de staan ze wel op voorraad volgens mij.Foritain schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:09:
Oh nice, leuk dat er nog kleuren bij zijn gekomen! Window versie voor de aardigheid? En levertijd zal wel even wachten worden. Toen de DS Cube eerst bestelbaar werd (o.a. bij Alternate) heeft het wel een paar weken geduurd voor ze er echt waren.
Gewoon bestellen dus en daarna afwachten
Kan alleen nog geen reallife pics ervan vinden.

Van andere kleuren wel nog wat gevonden.
Ook de volledig zwarte uitvoering lijkt in de praktijk juist meer donkergrijs te zijn, althans op het volgende filmpje, waarop het model in het volle zonlicht te zien is: YouTube: Aerocool Dead Silence Cube mATX Case - Black [Review]
[ Voor 24% gewijzigd door choogen op 10-10-2020 16:32 ]
Die spuitbussen vormen een soort gekleurde folie. Wordt vaker toegepast bij auto's.
Ben ik volledig bekend mee maar ik wil er niet zelf aan knutselenGH45T schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:51:
Of je neemt een willekeurige kleur case en een spuitbus plasti-dip er bij. Dan spuit je je case in kleur en als je die kleur moe bent dan haal je zo de kleur er af.
Die spuitbussen vormen een soort gekleurde folie. Wordt vaker toegepast bij auto's.