De benamingen voor contrast zijn aangepast, er was nooit een bug geweest, blijkbaar waren het de aardstralen bij mijn laptop thuis
De specificatie dot-pitch is aangemaakt, deze staat direct onder de schermresolutie. In de loop van de tijd zal deze gevuld worden (en dus bruikbaar als filter), echter hebben we nog een handje van een devver nodig om dit goed te automatiseren. In de tussentijd staat het je uiteraard vrij om ons meldpunt te vullen met waarden die je zelf gevonden hebt.
Onbekend ga ik niet doen. Het vervuilt alleen maar en je kan prima alle velden behalve TN aanvinken in het filter. Het zijn maar 12 opties (waarvan je er dus maar 11 van hoeft aan te vinken), dus dat is te doen. En als je alles wat deze specificatie niet heeft ingevuld wilt zien, selecteer je alles en zet je het schuifje op Geen.
Ik heb inmiddels ook de cijfers over het gebruik van de filters binnen, daaruit blijkt dat bij televisies meer (2x zo vaak) wordt gefilterd op statisch contrast, terwijl bij monitoren dit precies andersom is. Omdat we soms gebruikers moeten opvoeden en wij Tweakers het allemaal eens zijn dat dynamisch contrast nutteloos is om naar te kijken, heb ik de filters in beide categorieën uitgeschakeld. Ze zijn wel nog steeds in te vullen en ook zijn ze te zien op de specificatiepagina.