Ik heb gister de laatste componenten voor mijn nieuwe pc ontvangen, dit zijn ze allemaal;
Amd A8-5600k
Asrock fm2a75m pro4+
Kingston hyperx blu 2x2gb (khx1600c9ad3b1k2/4g)
Seasonic S12II 430w bronze
Kingston Ssdnow v300 60gb (nog geen OS)
Cooler master n300 closed case
toen ik hem voor het eerst aanzette bleef mijn beeld zwart zoals die normaal doet als je een tijdje niks doet en je geen screensaver aan hebt staan. De ventilatoren gaan wel draaien.
Ik heb het al geprobeerd met 1 stick ram en ook met alleen basis (processor+koeling, moederbord, 1stick Ram en voeding).
Ook hoor ik geen piepje terwijl er wel een speakertje op het moederbord zit aangesloten.
Ook heb ik het al op een andere monitor met andere aansluiting (Dvi, eerst Vga) maar werkte ook niet.
Enig idee waar het aan ligt?
Alvast bedankt!
Amd A8-5600k
Asrock fm2a75m pro4+
Kingston hyperx blu 2x2gb (khx1600c9ad3b1k2/4g)
Seasonic S12II 430w bronze
Kingston Ssdnow v300 60gb (nog geen OS)
Cooler master n300 closed case
toen ik hem voor het eerst aanzette bleef mijn beeld zwart zoals die normaal doet als je een tijdje niks doet en je geen screensaver aan hebt staan. De ventilatoren gaan wel draaien.
Ik heb het al geprobeerd met 1 stick ram en ook met alleen basis (processor+koeling, moederbord, 1stick Ram en voeding).
Ook hoor ik geen piepje terwijl er wel een speakertje op het moederbord zit aangesloten.
Ook heb ik het al op een andere monitor met andere aansluiting (Dvi, eerst Vga) maar werkte ook niet.
Enig idee waar het aan ligt?
Alvast bedankt!