Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop zonder harde schijf kopen

Pagina: 1
Acties:

• Juicedness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
Mijn oude laptop (een Dell Studio XPS 1640 van Britse makelij, heeft het uiteindelijk 4,5 jaar uitgehouden) is er gister plotseling mee opgehouden. Beeld viel opeens uit, hij gaat sinds dien niet meer aan en ik merk geen actie als ik op de power knop druk.

Ik heb een half jaar geleden een Crucial M4 SSD (64GB) en een WD Black HDD (500GB) gekocht, de optische drive (werkte toen al niet meer) eruit gehaald en met een 'bay' daarvoor in de plaats zowel de SSD als HDD geplaatst.

De harde schijven in mijn oude zijn dus vrij nieuw en ik vind het jammer om deze zomaar weg te gooien. Ookal heb ik vorig jaar een aardig mooie desktop gebouwd zou ik het toch fijn vinden om een laptop ernaast te hebben. Dus vandaar de vraag: is het mogelijk om een laptop zonder harde schijf te kopen zodat ik deze zelf kan inbouwen? En zo ja, waar kan ik een dergelijke laptop kopen?

Alvast bedankt voor de antwoorden en als er nog verdere informatie nodig is hoor ik het wel! :)

Verwijderd

Externe HDD behuizing kopen voor een tientje, en daar die 500gb schijf in drukken. altijd handig.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Zulke laptops worden naar mijn weten niet verkocht. Laptops zonder besturingssysteem zijn al zeldzaam.
Je kan nog wel je ssd gebruiken in je volgende laptop wanneer je weer een hdd caddy gebruikt. De extra hdd kan je in zo'n behuizing stoppen en/of verkopen op marktplaats/V&A.