Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sony Vaio Synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort naar een andere school. ik ga hier een nieuwe laptop voor kopen en zit te denken aan eentja van Sony... waarom? Simpel, ik heb een Sony Xperia Z1, een Xperia Z Tablet en nog wat meer van Sony. Maar nu is mijn vraag, bij Apple kun je worden de bestanden op je iPhone, iPad en bijvoorbeeld MacBook gesynchroniseerd. foto's, bestanden, alles word via iCloud gesynct, kan dat als je een compleet Sony zet heb ook? Of in ieder geval zoiets dergelijks? Ik houd ervan om op mijn tablet te werken als ik aan het reizen ben, om gelijk verder te werken op mijn laptop.
Is dit mogelijk met een Sony set om net als bij Apple te syncen? Ik zat zelf te denken aan een Sony Vaio SVF1521T4E of een Sony Vaio SVF15A1M2E.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Valt tegen. Het draait meer om het besturingssysteem wat je hebt. Omdat je smartphone en tablet op Android draaien en een sony laptop op windows, helaas niet alles gesynct worden. Echter zijn er vaak wel oplossingen te bedenken. Office 365 bijvoorbeeld voor je office dingen.

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Ik weet niet hoe Skydrive (binnenkort OneDrive) op Android werkt, maar die is volledig geintegreerd in Windows 8.1 en ik ben er erg tevreden mee. Ik werk op laptop, RT tablet en af en toe iPhone en dat gaat erg soepel.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 23:18
Skydrive werkt inderdaad prima, Google Drive trouwens ook. Ik heb dezelfde situatie als de TS, hoewel nog extremer: twee laptops van Sony.

Sony heeft ook, net als Apple, soortgelijke programma's. Playmemories bijvoorbeeld om je foto's te synchroniseren, deze werkt best goed. Er zijn er misschien meer, maar die gebruik ik zelf niet actief.

Anders dan bij Apple kan je natuurlijk zelf kiezen wat je wilt gebruiken, er is meer dan keuze genoeg.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)