Waar hoort mijn vraag?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neijmeijer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-09-2023
Ik stel net een vraag en die wordt doodleuk gesloten omdat het niet thuishoort waarik hem stelde maar er is geen andere plek op het forum dat beter bij het onderwerp past. Graag als je zoiets doet ff melden waar dan wel.

Het is een vraag over de inner workings van google.

Google slaat dingen op in een cash ik wil daar dingen uit hebben en de standaard methode werkt niet. Waar kan ik specifiek vragen hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik had dat of hier geplaatst: Internetmarketing & Social Media
of in het subforum zonder duidelijk doel: Stuffis Generalis

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zegt niet over welk v/d 1.5M topics het gaat, maar een goede gok liikt Zoekresultaten verwijderen uit google wordt geweigert. klopt?

Je vraag is wat onduidelijk maar je bent er volgens mij toch al met NMe's link?
offtopic:
Cache!

Cash is wat Google verdient, cache is wat ze gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ten eerste gaf ik je een link waarin heel duidelijk staat waar je zijn moet om iets te laten verwijderen uit Google (en dat was de eerste hit op Google...), en ten tweede past die vraag domweg nergens op GoT omdat we graag zien dat je op zijn minst zelf even zoekt. Als ik je vraag kan beantwoorden door je topictitel naar het Engels te vertalen en in Google te stoppen waarna het antwoord in het eerste resultaat staat, dan had je toch écht zelf eerst even wat meer moeite mogen doen voor je een topic opende. GoT is geen helpdesk.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neijmeijer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-09-2023
Een hoop smack maar ik zeg in dat topic al dat ik die site (idd de eerste hit) al geprobeerd heb. Het werkt niet omdat google niet ziet dat de link wordt doorgestuurd. Dan wordt het verzoek geweigerd. Dat leg ik ook uit in mijn vraag. De vraag is dus als dat niet werkt wat hou je dan nog over? Ik had 5 verzoeken 2 gingen goed omdat de site netjes de pagina verwijdert had en dan ziet google dat. De andere lussen doodleuk door en dan kom ik er niet vanaf want de info waar ik vanaf wil blijft in de cash staan. Zo dom was mijn vraag niet en baal behoorlijk van dat toontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan neem je contact op met Google, of juist met TMG omdat zij met die redirect jouw gegevens alsnog in stand houden in Google. Wat verwacht je precies van ons anders dan het wijzen op de regelingen die Google zelf al heeft? Als er een magische wijze was om zoekresultaten uit Google te halen buiten de mogelijkheden die aangehaald worden in die link dan zou er geen enkel bedrijf meer zijn dat normaal bedrijf kan voeren omdat zijn concurrenten hem om de haverklap uit Google zouden laten verwijderen...

Daarbij zeg je wel dat je het ook uitlegde in je vraag dat je die link hebt gezien en geprobeerd, maar lees je vraag voor de grap nog eens. Daar leg je alleen uit dat je weet hoe je "normaal een oude pagina kan verwijderen." Niet bepaald erg verboos. Hoe je "normaal" een oude pagina uit Google verwijdert is namelijk door een 404. Leg dan op zijn minst fatsoenlijk uit wat je nou eigenlijk zelf gedaan hebt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1