Website voor online configureren.

Pagina: 1
Acties:

• _Dario_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-03 13:13
Hallo allemaal,

Weet iemand een goede website om zelf een computer samen te stellen?
Ik heb het dan niet over een bekend merk, MyCom, Computerland of Alternate.

Via Google kom ik er nier uit.

Alvast bedankt!

• GHE
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-04 07:53

GHE

Dit zou je verder moeten helpen:

DAA Beleid

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:11
http://tweakers.net/pricewatch/ < ideaal om onderdelen uit te zoeken en om die vervolgens in een wenslijst te zetten.

5700X | RX 6600

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 10:44

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Wat zou die website dan voor je moeten doen?
Ik snap het nut niet zo boven het gebruik van een lokale tekst-editor om heel eerlijk te zijn.
Noteer desnoods de alle soorten componenten en vul ze gaandeweg met concrete productien?

Ook al voldoet je topic niet aan het directe beleid, ik ben nog wel even benieuwd wat nou precies je bedoeling is. Want aankoopadvies van een "config"-website is natuurlijk lang niet zo toegespitst als je hier kunt bereiken in een topic met input van mensen.

[ Voor 36% gewijzigd door Ultraman op 31-01-2014 23:34 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• _Dario_
@Ultraman, het gaat er om dat ik een website zoek die niet gelimiteerd is aan bijvoorbeeld maar een of twee merken HDD's en maar 4-5 moederborden op de website beschikbaar heeft.
Ik wil een beetje kunnen uitbreiden en voldoende keuze kunnen hebben voor een goede systeem.
@PCbaas, klinkt inderdaad heel aantrekkelijk, ik wil echter een pc kopen die al helemaal in elkaar gezet is, dus niet dat ik alle losse onderdelen thuis gestuurd krijg. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En waarom zou die van Alternate dan niet al genoeg zijn? Die verkopen al tientallen moederborden, natuurlijk kan je gaan voor een wat exotischer, maar grote kans dat ze geen build doen voor je.

edit, ik zei tientallen:
» ASRock (103) » ASUS (82) » GIGABYTE (79) » MSI (74) » Supermicro (1)
Dat zijn er dus al een paar 100.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2014 00:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 07:32
Volgens mij is er geen site die elk merk en artikel aanbiedt.
Dat wordt dus slikken en genoegen nemen met minder.

Of vrede hebben met een kleiner aanbod, of zelf (laten) assembleren (maar dan niet door de winkelier).

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-04 15:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

SinergyX schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:19:
En waarom zou die van Alternate dan niet al genoeg zijn? Die verkopen al tientallen moederborden, natuurlijk kan je gaan voor een wat exotischer, maar grote kans dat ze geen build doen voor je.
Of hij leest gewoon de best buy guide door... en de andere guides in DAA

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• _Dario_
@SinergyX, ik koop niet nogmaals by Alternate vanwege slechte ervaringen, zowel bij mij als bij mijn broertje. Daar wil ik me niet nog eens aan branden. Vandaar :)

Verwijderd

Als je bij de tweakers pricewatch een wenslijst vult. Vervolgens op bestelkosten berekenen klikken, dan kan je zien welke webshop de meeste onderdelen voor je in het assortiment heeft.
Pagina: 1