Waarom zijn producten van "Bang & Olufsen" extreem duur?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 565201

Topicstarter
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik wist even niet waar ik ze kon zetten...

Weet iemand waarom de producten van "Bang & Olufsen" extreem duur zijn vergeleken met andere merken en waarom zijn ze zo uniek?

Zijn er mensen die ervaring hebben met de producten van B&O?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:20
Het is wel "design", hè :P
En soms hebben ze wat draadloze speakers.

"Bang & Olufsen manufactures a highly distinctive and exclusive range of televisions, music systems, loudspeakers, telephones, and multimedia products that combine technological excellence with emotional appeal."
Exclusief = hoge prijs
Emotie = hoge prijs

Extreem duur zijn ze niet. Het is wat de gek er voor geeft, een vraagprijs is nooit extreem :P

Ze klinken overigens niet verkeerd, hoor, maar ik denk dat iedereen die serieus goed geluid zoekt dit overslaat, omdat B&O de kwaliteit van het geluid niet als prioriteit zien. En dan kan je voor het geld meer waar krijgen imo.

[ Voor 21% gewijzigd door Ample Energy op 31-01-2014 19:20 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
B&O is inderdaad behoorlijk prijzig. Niet extreem duur want op het gebied van audio en video kan het altijd gekker en duurder.

In mijn ogen betaal je echter wel voornamelijk voor het design en voor het gevoel dat je iets exclusiefs hebt. De prijs-kwaliteitsverhouding is ver te zoeken dus de gemiddelde consument maar ook de audio en video liefhebber zal dit merk links laten liggen. Voor hetzelfde geld kun je veel betere spullen kopen. En dezelfde kwaliteit kun net zo goed stukken minder betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:55

FCC

Anoniem: 565201 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:57:
Weet iemand waarom de producten van "Bang & Olufsen" extreem duur zijn vergeleken met andere merken en waarom zijn ze zo uniek?
Om dezelfde reden dat Apple producten duurder zijn dan 'gewone' electronica producten (mp-3 spelers, smartphones, computers). Marketing, design en trouwe followers.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
FCC-gast schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:59:
[...]

Om dezelfde reden dat Apple producten duurder zijn dan 'gewone' electronica producten (mp-3 spelers, smartphones, computers). Marketing, design en trouwe followers.
Je bent nog wat vergeten. Kwaliteit, service en integratie van producten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Behalve de bovenstaande argumenten, omdat er klanten zijn die deze prijzen willen betalen, anders was B&O out of business.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:17

OMD

Het is niet alleen maar design.

Heb jaren bij een B&O dealer gewerkt. Nu is het misschien niet meer zo bijzonder maar 15 jaar geleden kon je het hele huis voorzien van Masterlink en alle apparaten aan elkaar koppelen en met 1 afstand bediening bedienen.

Ooit zorgden ze voor innovatie. Plasma schermen van immens formaat. Kleine sub met hoge SPL. Draaiende voeten van tv's met een motor. Geïntegreerde videorecorders/dvd/blu-ray spelers.
Om het over geluid maar niet te hebben in de televisies, dat was fenomenaal.
Dolby Surround/DTS met de tv speakers als center speaker, iets wat vandaag de dag nog steeds bijzonder is. Loewe heeft deze techniek ook eigen gemaakt.
De Beolab Penta's zijn vandaag de dag nog steeds fantastische luidsprekers ( of het je smaak nou is of niet, ze zijn bijzonder )

Ze zijn nu de strijd aan het verliezen. Producten zijn te duur voor wat je ervoor krijgt.
Er is geen innovatie meer voor dat soort bedrijven, net zoals Loewe bijvoorbeeld.
Elk merk kent multiroom en alles gaat draadloos tegenwoordig getuige Sonos of Bluesound bijvoorbeeld.

Het is misschien tegen een hoop schenen schoppen maar dit soort producten worden vaak afgekraakt door mensen die het niet kunnen betalen ( net als ik btw haha )
Het is als een standaard opmerking over een Ferrari -> '' Wat heb je er nou aan in Nederland '' of '' dat ding zuipt als een ketter '' etc etc. Waneer iets een hogere prijs heeft gaat dat vaak gepaard met ongezouten kritiek.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb B&O nooit in huis gehad en hoef het ook niet :o
Heb een prachtige tv en dito geluidsset die bovengemiddeld is voor veel Nederlanders. Dat zullen veel mensen ook onzin vinden maar ik ben er blij mee.

Ik heb onderstaande luidspreker een aantal keer op maximaal niveau mogen ervaren ( zowel op de zaak als bij particulieren thuis waaronder een 6! stuks in een hal )
Ik kan je uit eigen hand vertellen dat het een indrukwekkend stukje techniek is.
Klasse D is qua klank ook niet voor mij weggelegd, te clean :/

Stukje over de Beolab 5:

Bekijken we de Beolab op basis van kosten versus het product dan mag u bedenken dat u met de Beolab 5 beschikt over: Roomcorrectie in het laag. Een grote strakke subwoofer. Een systeem waarbij de term hot spot tot het verleden behoort. Per kanaal vier gescheiden eindversterkers. Een elektronisch cross-over. Een a/d converter. Een uniek uiterlijk. En echte high-end benadering van de weergave. In dat licht gezien is de gevraagde 15 mille niet eens zoveel. Zeker niet in high-end termen. Een sterk staaltje. Of kan ik beter zeggen een zwaar staaltje want ze moeten eens de kamer uit en de vijf trappen naar beneden. Mijn schoonvader merkte nog op: “Ach ze vergeten ze vast te halen”. Helaas Harrie, Bang & Olufsen Nederland vergat het niet. All alliens back to basis.

Het is net als met Bose. Ik zou het zelf nooooit kopen maar voor heel veel mensen is het de ideale oplossing. Ik installeer dan ook met plezier een Bose Lifestyle systeem bij kennissen.

De 1 hecht veel waarde aan kleding en niets aan audio, de ander loopt dag in dag uit in een trainingspak maar elke euro gaat naar een upgrade van de audio set.

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 03-05-2018 14:01 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:28
Je betaald Design, Design en voor euh... Design. Daarnaast is de kwaliteit en technische innovatie ook mooi meegenomen.

2e hands is het spul van 30 jaar oud ook nog steeds heel populair

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:53

Daniel36

vernieuwde formule

Betrouwbaarheid en lange levensduur.
In elk gevalvroeger, van tegenwoordig weet ik niet.
mijn vader kocht twintig jaar geleden een tweedehands set dietoen 10 jaar oud was en het werkt tot opheden als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Kwaliteit, design, innovatie, exclusiviteit, integratie. Op alle 5 deze gebieden heeft B&O altijd _heel_ erg hoog gescoord. Wat dat betreft is het erg goed vergelijkbaar met het Apple onder Jobs. Hoe het tegenwoordig zit weet ik niet, maar het lijkt allemaal wat te vervallen. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het is opgericht door een aantal ex-engineers van Philips met andere ideeën. Erg mooie spullen, nog steeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 950165

De reden is vanwege materiaal gebruik en driver qualiteit. Als je naar hun multiroom kijkt zie je dat ze goedkoper zijn dan hun andere traditionele speakers maar duurder dan andere multiroom speakers van andere merken. Dit komt weer door de driver qualiteit en deels door kleine dingen zoals de kvadrat designer covers op hun multiroom speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-04 11:50
Ik heb zelf bluetooth mp3 oortjes van B&O. Kostte 250 euro maar zijn echt wel beter dan andere merken qua geluidskwaliteit. (heb er voordien ook van Bose gehad, kan je gewoon niet vergelijken).
B&O heeft gewoon een goede reputatie, en vooral gekend bij de oudere generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 11:02
B&O is design + (geluids)kwaliteit.

Je hebt merken die staan voor (geluids)kwaliteit maar matig design hebben (kwestie van smaak natuurlijk) zoals Beyerdynamic
Je hebt merken die staan voor design en/of features maar matige (geluids)kwaliteit hebben (SkullCandy, Beats by DRE, Bose)

Je hebt merken die zowel design als kwaliteit voorop zetten, dus duur. Bowers & Wilkins, en B&O zijn hier voorbeelden van.

Als je een tijdje een 250 euro+ B&O of B&W koptelefoon draagt en daarna pak je 1tje van Bose, SkullCandy of Beats, dan kijk je wel even misselijk wat een verschil dat is qua geluidskwaliteit.

Ja, Bose QC35-2 meegerekend. Dat dat ding zo populair is, is mij een raadsel. Geluidkwaliteit is gewoon op het niveau van een 100 euro koptelefoon van Sennheiser. Het enige wat echt wel goed is, is de noise-cancelling, maar B&O/B&W hebben ook NC koptelefoons (H9i van B&O, PX van B&W) en die zijn echt gewoon direct hoorbaar veel beter. (toegegeven, ook iets duurder).

Daarnaast is het ook gewoon merk, dus flinke marges. Kijk maar in de pricewatch: Alle producten van B&W zijn overal even duur. Ze mogen ze niet goedkoper aanbieden, maar bij de juiste winkel kan je forse kortingen krijgen, soms wel 25%.

Zoek je budget, kan je ook eens kijken naar Teufel: https://www.teufelaudio.nl
Geen dure verkopers :)

[ Voor 35% gewijzigd door Gamebuster op 03-05-2018 11:28 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 19:57
Je kan je hetzelfde afvragen voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 19:06

IJsrace

null

Gamebuster schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:23:
Ja, Bose QC35-2 meegerekend. Dat dat ding zo populair is, is mij een raadsel. Geluidkwaliteit is gewoon op het niveau van een 100 euro koptelefoon van Sennheiser. Het enige wat echt wel goed is, is de noise-cancelling, maar B&O/B&W hebben ook NC koptelefoons (H9i van B&O, PX van B&W) en die zijn echt gewoon direct hoorbaar veel beter. (toegegeven, ook iets duurder).
Je moet niet vergeten dat de eerste QC van Bose al in 2008 op de markt kwam, en de laatste QC35 ook al een stuk langer op de markt is dan de H9i en PX (beide begin dit jaar). Ik heb zelf een QC35, en ja, die B&W PX klinkt veel beter maar ik koop nu toch voorlopig geen ander :)

dit topic is al 4 jaar oud overigens

[ Voor 3% gewijzigd door IJsrace op 03-05-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 11:02
Bloederig schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Je moet niet vergeten dat de eerste QC van Bose al in 2008 op de markt kwam, en de laatste QC35 ook al een stuk langer op de markt is dan de H9i en PX (beide begin dit jaar). Ik heb zelf een QC35, en ja, die B&W PX klinkt veel beter maar ik koop nu toch voorlopig geen ander :)

dit topic is al 4 jaar oud overigens
Ik wist dat er een leeftijdverschil in zat, maar 10 jaar! Wow

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CEx
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10-2024

CEx

Premium, maar dan ook echt met kwaliteit.
Totaal niet vergelijkbaar met een Bose (die heeft alleen het premiumdeel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-05 21:34
CEx schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:59:
Premium, maar dan ook echt met kwaliteit.
Totaal niet vergelijkbaar met een Bose (die heeft alleen het premiumdeel) ;)
Net als Apple eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry2014
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-03 22:55
Leuk dat een dergelijke oude thread weer opgepakt wordt.

Persoonlijk ervaar ik B&O niet als (te) duur geprijsd, mede als je meeteelt dat de verkochte # lager zullen zijn waardoor er een meerprijs ontstaat versus massa producten. Je krijgt een perfect afgewerkt product wat in het algemeen goed mee kan met de concurrentie en in een aantal gevallen er ruim bovenuit stijgt. Google bv naar de reviews over B&O's producten op WhatsHifi of de Beolab 90 bij Stereophile.

Daarnaast vindt ik het mooi dat het nog steeds vernieuwende producten uitbrengt zoals de BeoSound Shape. Geluidstechnisch een compromis (vergelijkbaar met de oudere BeoLab's 4000), maar visueel geweldig en innovatief

De BeoPlay collectie is B&O's antwoord op de vraag naar lager geprijsde producten. Heb zelf verschillende producten daarvan en ze bevallen goed tot heel goed. Hoewel ik enige moeite had de H5 koptelefoontjes in ieder oor even lekker passend te krijgen, maar goed dat is niet merk specifiek. Het juist geintroduceerde Earset model is wat dat betreft weer meer mijn smaak. Wat mij betreft gelijkwaardig aan prijsgelijke concurrenten.

Integratie nog steeds top en erg gemakkelijk. Waar je wel merkt dat het schuurt zijn de laatste series TV. Als kleine leverancier hebben ze het erg moeilijk om een competitief geprijsd product neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 15:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Harry2014 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:35:

De BeoPlay collectie is B&O's antwoord op de vraag naar lager geprijsde producten. Heb zelf verschillende producten daarvan en ze bevallen goed tot heel goed. Hoewel ik enige moeite had de H5 koptelefoontjes in ieder oor even lekker passend te krijgen, maar goed dat is niet merk specifiek. Het juist geintroduceerde Earset model is wat dat betreft weer meer mijn smaak. Wat mij betreft gelijkwaardig aan prijsgelijke concurrenten.
Er zijn nu ook oorvinnen verkrijgbaar voor de BeoPlay H5. Misschien lost dat je probleem op.

Vanmiddag heb ik de nieuwe Earset even getest en dat is ook weer een erg mooi product!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-03 02:44

SiGNe

Ook hoi!

Vroeger stonden ze voor kwaliteit en design, later stonden ze voor design en kwaliteit, tegenwoordig staan ze vooral voor design omdat ze zelf eigenlijk niks meer produceren.
Het is een rebrand geworden, maken niks meer zelf.

Komt vooral doordat ze op een gegeven moment steeds net te laat waren met instappen op nieuwe innovaties.
Toen breedbeeld populair aan het worden was kwam B&O bijv nog met 4:3 schermen en toen platte schermen gemeengoed waren had Beovision nog een (te dure) beeldbuis.
Niet alleen met beeldschermen was da overigens.
Ze leverden toen nog wel zeer goed spul maar ontwikkeling duurde te lang en dus verkochten ze te weinig en dan komen investeringsmaatschappijen om de hoek kijken.
En die willen vooral de naam hebben want daar kunnen ze geld mee verdienen.

B&O is dus nu vooral een naam en door die naam kunnen ze hogere prijzen vragen maar beter is 't niet meer helaas.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07
Zat er in early BnO producten niet een hoop Philips componenten?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

SiGNe schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 03:12:
Vroeger stonden ze voor kwaliteit en design, later stonden ze voor design en kwaliteit, tegenwoordig staan ze vooral voor design omdat ze zelf eigenlijk niks meer produceren.
Het is een rebrand geworden, maken niks meer zelf.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:19
Dat rebranden is toch alleen voor de TV's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Bad Brains schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 03:19:
Zat er in early BnO producten niet een hoop Philips componenten?
Uiteraard welk merk niet, niet alsof je al je IC's zelf gaat ontwikkelen. Meeste kwam bij Philips/Sony vandaan. Maar ook weer andersom, zo verkocht Philips DAT recorders gebaseerd op modellen van JVC waar dan best weer DACs van Philips of Sony inzaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

sugarlee89 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:25:
[...]

Uiteraard welk merk niet, niet alsof je al je IC's zelf gaat ontwikkelen. Meeste kwam bij Philips/Sony vandaan. Maar ook weer andersom, zo verkocht Philips DAT recorders gebaseerd op modellen van JVC waar dan best weer DACs van Philips of Sony inzaten.
In de oudere BeoVision tv toestellen zat in ieder geval een Philips beeldbuis. Maar dan wel een type dat Philips zelf niet gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07
Kun je het mee vergelijken, al zijn de prijzen van Apple niet zo hoog als je B&O vergelijkt met een ander merk.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Totaalgeflipt schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:21:
[...]

In de oudere BeoVision tv toestellen zat in ieder geval een Philips beeldbuis. Maar dan wel een type dat Philips zelf niet gebruikte :)
Kan ik beamen, mijn pa heeft dertig jaar voor B&O gewerkt. Vroeger was het geweldig spul (ja, ons huis stond er vol mee, die Beolab 1's zijn gewoon geil) vooral omdat het innovatief was. Tegenwoordig worden ze links en rechts ingehaald. Jammer :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

Yucon

*broem*

Ik tik dit nu op een hp elitebook met B&O labeltje er op. Daarbij is het in ieder geval marketing, want er komt me toch beroerd geluid uit dat ding.

Dat het niet speciaal heel erg goed was kon ik me nog wel voorstellen, want "marketing". Maar regelrecht slecht is toch wel een teleurstelling.. iets bovengemiddeld leek me toch wel een redelijke verwachting. Maar hij ziet er wel mooi uit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:40
Zodoende hebben mijn ouders ooit een draak van een tv gekocht van Loewe. Dat ding hangt nog steeds bij hun aan de muur. Ik wordt er niet warm of koud van. Ook het design niet. Mijn ouders dachten echter: duur = goed, goedkoop = rommel. Kwamen zij even van een koude kermis thuis.

De TV heeft vele eigenaardigheden, maar 1 daarvan is dat het apparaat eerst heeft gewerkt met TV via ADSL (Telfort). Nu wordt ie gebruikt icm Ziggo. Bij iedere zichzelf respecterend tv merk kun je de oude zenders eruit gooien en alles opnieuw laten zoeken. Hier niet. Er zit nu een ellenlange lijst aan zenders is. De enige manier om een beetje orde in deze chaos te brengen is door de zenders van Ziggo als favoriet aan te merken. Dan kun je tenminste snel door de kanalen heen.

Kortom, waar dat extra geld in zit is mijn onduidelijk, maar qua smart tv en menu's heeft Loewe nog heel wat in te halen. O, wacht ze zijn nog steeds failliet toch?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 565201 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:57:
Weet iemand waarom de producten van "Bang & Olufsen" extreem duur zijn...
Het korte antwoord is een open deur: Omdat mensen bereid zijn de prijs te betalen. De prijs is wordt bepaald door vraag en aanbod.

De doelgroep is: Mensen met veel geld, die dat ook graag tonen. De prijs moet hoog zijn, anders heeft de buurman het ook. De vormgeving/het design moet opvallen, anders valt er niets te tonen. Verder maakt de technische kwaliteit niet veel uit, dat draagt weinig bij aan het doel. Er zit zoveel marge op dat er best redelijke kwaliteit geleverd kan worden, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar je zou kunnen zeggen dat de prijs buitenproportioneel is (en dat is ook juist de bedoeling). Een mooi verdien model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

rimave schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:39:
Zodoende hebben mijn ouders ooit een draak van een tv gekocht van Loewe. Dat ding hangt nog steeds bij hun aan de muur. Ik wordt er niet warm of koud van. Ook het design niet. Mijn ouders dachten echter: duur = goed, goedkoop = rommel. Kwamen zij even van een koude kermis thuis.

De TV heeft vele eigenaardigheden, maar 1 daarvan is dat het apparaat eerst heeft gewerkt met TV via ADSL (Telfort). Nu wordt ie gebruikt icm Ziggo. Bij iedere zichzelf respecterend tv merk kun je de oude zenders eruit gooien en alles opnieuw laten zoeken. Hier niet. Er zit nu een ellenlange lijst aan zenders is. De enige manier om een beetje orde in deze chaos te brengen is door de zenders van Ziggo als favoriet aan te merken. Dan kun je tenminste snel door de kanalen heen.

Kortom, waar dat extra geld in zit is mijn onduidelijk, maar qua smart tv en menu's heeft Loewe nog heel wat in te halen. O, wacht ze zijn nog steeds failliet toch?
Je kan Loewe absoluut niet vergelijken met Bang & Olufsen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 16:14
Holy thread necro batman!

Kort antwoord; omdat mensen ervoor betalen. Zo simpel is het. De kwijlende "omg kwaliteit! lawl" is gewoon onzin. Economie draait om Vraag & Aanbod. Mensen willen betalen. Dus is het duur.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

FCC schreef op zaterdag 1 februari 2014 @ 15:59:
[...]

Je vergeet dat je zonder een steengoed product op lange termijn niks hebt aan marketing en design. Die ‘trouwe volgers’ ben je dan snel kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik heb zelf een beolab 8 speaker en moet zeggen dat het geluid echt niet slecht is , design is mooi en het is mooi afgewerkt .
Het werk ook altijd perfect heb altijd verbinding met de telefoon of welk apparaat dan ook .

Heb ook een installatie met psb speakers staan en daarvan is de geluidskwaliteit wel beter maar is niet zo makkelijk te plaatsen als de b en o speaker .

Mijn werkgever heeft alles van beo in de Mercedessen , tv’s en speakers groot en klein .

Het ziet er prima uit en valt niet echt op en klinkt ook echt niet slecht allemaal . Alleen het kost wat geld .

Maar een telefoon voor 1100 euro is ook normaal tegenwoordig het is maar wat een gek er voor geeft
Pagina: 1