Ik heb een SBS 2008 server en een Windows 2012 terminal server. De Windows 2012 server is aangemeld op het domein. Nu gebruiken alle gebruikers folder redirection voor hun bureaublad en mijn documenten map. Ik wil echter dat dit alleen wordt toegepast als ze op een werkstation aanmelden. Als ze aanmelden op de terminal server moeten deze bestanden niet geladen worden.
Nu ben ik niet echt thuis in group policys maar onderstaande heb ik aangemaakt.
Ik heb de Windows 2012 server in een apparte OU gezet en hier een GPO aan gehangen. Ik heb verder niets ingesteld op deze GPO. Ik heb op deze OU de optie Block Inheritance aangevinkt en de GPO die ik heb aangemaakt heb ik op Enforced gezet.
Als ik in Group Policy Managemet kijk zie ik nu drie GPO's op de OU van de Terminal server staan:
1. Windows SBS User Policy (Enforced)
2. Windows SBS CSE Policy (Enforced)
3. Mijn zelf aangemaakte Terminal server policy (Enforced)
Ik heb op de Windows 2012 server het commando gpudate /force uitgevoerd maar de Folder Redirection blijft actief.
Wie kan me verder opweg helpen?
Nu ben ik niet echt thuis in group policys maar onderstaande heb ik aangemaakt.
Ik heb de Windows 2012 server in een apparte OU gezet en hier een GPO aan gehangen. Ik heb verder niets ingesteld op deze GPO. Ik heb op deze OU de optie Block Inheritance aangevinkt en de GPO die ik heb aangemaakt heb ik op Enforced gezet.
Als ik in Group Policy Managemet kijk zie ik nu drie GPO's op de OU van de Terminal server staan:
1. Windows SBS User Policy (Enforced)
2. Windows SBS CSE Policy (Enforced)
3. Mijn zelf aangemaakte Terminal server policy (Enforced)
Ik heb op de Windows 2012 server het commando gpudate /force uitgevoerd maar de Folder Redirection blijft actief.
Wie kan me verder opweg helpen?